Akkurat nå har jeg.....

Enirdna

Glad i forumet
- veldig lyst til at sambo skal komme hjem
- veeldig lyst på en glass-cola!!
- litt vondt i magen
- veeeldig vondt i ryggen
- en vanvittig trang til å rydde mere og pakke til flytting!!
- lyst til at lille gutten min skal komme snart så jeg får hilse på!!
- lyst på SPEKEPØLSE på ferskt brød!! Eller BRIE!! ÅWWW!!
- ingen anelse om hva som venter meg i dagene som kommer!! (SPENT!!)
- 3 uker igjen til termin, og ca to uker til keisersnitt (gleder meg til å få datoen!!)
- pakket ferdig (nesten ferdig) bagen som skal være med på sykehuset!!
- lyst til å flytte med en gang!! NÅH!!

Hva med dere andre??

Akkurat nå, eller egentlig i hele dag har jeg bare vært maks lei! Føler egentlig tiden har gått fort, men idag er jeg rett og slett bare skikkelig lei av å vente på lille prinsen. Sikkert litt fordi jeg føler alle rundt meg føder unntatt meg og fordi det er så mange som ringer eller sender meldig og lurer på om det har skjedd noe. Bah. 4 dager igjen, er vell bare å holde ut [8|]

Jeg har
- veldig lyst at huleboeren min skal komme NÅ! Har termin imorgen så synes det er på tide:P
- lyst på alt mulig av godteri, men må bare ignorere den lysten mtp. vekten!:S
- lyst til at jeg skal kunne slappe av mer, går bare rundt og kjeder meg og er rastløst heele tiden!
- lyst til at alle rundt meg skal slutte å mase om det er noe som skjer! Begynner å bli litt lei nå.. Fikk senest for noen minutt siden en melding av en venninne som skrev: "Du har termin imorgen du!:O".. Jeg gadd ikke svare på den en gang, for er det noen som vet når jeg har termin så er det jo jeg selv![:@]

Jah, noe sånt:P Men det største ønsket mitt nå er at noe skal skje og jeg endelig skal få hilse på den lille inni magen!!!![:D]

- Har jeg sett på True Blood og spist godis
- Venter jeg fryktelig på fødsel (ble plutselig fryktelig utålmodig i går - selv om jeg hadde bestemt meg for å ikke bli det)
- Vil jeg at mannen skal gå å gjøre seg klar så jeg kan gå etterpå - jeg er trøtt!
- Tenker jeg på at jeg burde se å gjøre klar den baggen min....

Og nevnte jeg at jeg har lyst til å føde! Jeg vil møte lille gutten min!

Jeg har lyst på mer isbiter (sender mannen ut etter de nå[;)] )

Jeg har lyst til å møte min lille prins (helst i går..)

Ble plutselig for to dager siden utrolig rastløs og utålmodig!!!

Syntes dagene er laange...

Akkurat nå vil jeg egentlig bare sove en hel natt uten å måtte stå opp tusen ganger [;)]

akkuratt nå vil jeg ha min kjære hjem fra jobb..borte til mandag:(..
Hadde vært godt med litt brie på brødskiven også;)

akkurat nå...
vil jeg bare ligge i sykehus med min lille gutten og mannen foran på stolen...
se babyen sove og våkne,
se mannen min elske gutten vår,,, ohh gleder meg til å bli mamma, men det er forsatt 12 dager igjen til termin 13 april.

jeg har veldig lyst på fødsel:p
lyst på energi
fint vær
snop
slippe halsbrann:p

Back
Topp