Akkurat kommet hjem...

Fra dyrlegen :-(
Kjenner magen knyter seg og er vond.Måtte si hadet til min verdens beste papillon gutt nå i natt. 10-år hadde han snart blitt, men nå gikk han på ting og var veldig dårlig bga leveren hans, så da måtte jeg nå la han få slippe! Forferdelig vondt og trist og gruer meg til å fortelle det til Dattern min når hun våkner. Hun er bare 4(snart 5)og skjønner så mye <3 hun har allerde mistet hesten sin i bhg og sin morfar. Hun ser på himmelen hver kveld etter stjernene dems <3 hun ønsker seg en lang stige til sin bursdag, for da skulle hun klatre opp til sin morfar <3 Så hun er helt utrolig <3

Men spørsmålet mitt er siden jeg er så sår og er forferdelig rar i kroppen, hvordan er det med babyen da??
Tar det med ro, men merker jeg har noen smerter nederst i magen innimellom! :-(
Regner med at det ikke skader at man er trist <3
 
Så trist:( er veldig hardt å miste disse små fine dyrene våre!

Jeg mistet katten min gjennom 16,5 år når jeg var 7 mnd gravid forrige gang, det knakk meg helt. Det skader ikke å være trist! Det er 100% lov og ikke farlig såvidt jeg vet<3
 
Så trist:( er veldig hardt å miste disse små fine dyrene våre!

Jeg mistet katten min gjennom 16,5 år når jeg var 7 mnd gravid forrige gang, det knakk meg helt. Det skader ikke å være trist! Det er 100% lov og ikke farlig såvidt jeg vet<3
Ja, det er helt forferdelig :-(
Oj, 16,5 år er lenge <3 Man knytter spesielle bånd og de er familie!
Satser på at det går bra med lille huleboeren her <3
Bare kastet opp og flyr på do(har jo gjort det ellers å bga svangerskapet, men nå er det liksom litt annerledes). Men sikkert ikke noe mere farlig. Jeg er Bare veldig bekymret <3
 
Utrolig trist å miste disse dyrene :( Det er jo helt naturlig at man blir knekt av noe sånt. Håper det går bra med både deg og datteren din ♡ Om du er ekstra bekymret for den lille i magen,skader det jo ikke med en tlf til jm. Klem
 
Stor klem til dere ♡
 
ha noen rundt deg å prat om det, sorg kan føre til stress, så få hjelp til å sørge på en go måte om du skjønner.
jeg har ikke opplevd å miste et dyr slik, men da jeg var gravid med min sønn(nr to) så rakna hele verden for meg mtp faren til gutten og min egen mor, jeg måtte kontakte ambulerende psykiatriteam, var helt ødelagt, men de hjalp meg til jeg fikk psykolog, alle rundt sto på for å gjøre det lettere for meg og jenta mi da, fikk følelsene komme ut litt etter litt i kontrollerte former
 
Så trist! Føler så med dere. Har mistet dyr selv, og det er grusomt.

Enig med de her som sier at du må snakke om det, la deg selv sørge. Det er en prosess du må gjennom, og for å komme "hel" gjennom må du la de følelsene som kommer, komme. Hvis du får til det tror jeg du har gjort det du kan for deg selv og barnet.

Og la datteren din gjøre det også, mener jeg i alle fall. Jeg tror man bør unngå å si sånt som "ikke vær lei deg" til barn (og voksne) som sørger, for det er nettopp det dere må få lov til.
 
Uff, det er kjempetrist når man må si farvel til hunden sin :( Klem
 
ha noen rundt deg å prat om det, sorg kan føre til stress, så få hjelp til å sørge på en go måte om du skjønner.
jeg har ikke opplevd å miste et dyr slik, men da jeg var gravid med min sønn(nr to) så rakna hele verden for meg mtp faren til gutten og min egen mor, jeg måtte kontakte ambulerende psykiatriteam, var helt ødelagt, men de hjalp meg til jeg fikk psykolog, alle rundt sto på for å gjøre det lettere for meg og jenta mi da, fikk følelsene komme ut litt etter litt i kontrollerte former
Takk for fine tips. Stresser heldigvis ikke med det, bare lei meg og prater med alle om det<3
Godt du fikk hjelp rundt deg, har selv slitt tidligere med angstanfall ol. Men har heldigvis bank i bordet ikke hatt det på snart 2 1/2 år ca!
 
Så trist! Føler så med dere. Har mistet dyr selv, og det er grusomt.

Enig med de her som sier at du må snakke om det, la deg selv sørge. Det er en prosess du må gjennom, og for å komme "hel" gjennom må du la de følelsene som kommer, komme. Hvis du får til det tror jeg du har gjort det du kan for deg selv og barnet.

Og la datteren din gjøre det også, mener jeg i alle fall. Jeg tror man bør unngå å si sånt som "ikke vær lei deg" til barn (og voksne) som sørger, for det er nettopp det dere må få lov til.
Signerer den, at man bør unngå å si at ikke vær lei deg. For det er akkurat det man blir, og man må sørge for å komme videre i livet. Mistet pappan min for 3år siden, og det var en lang prosess <3

Satser på at dette går bra, må bare gå noen dager. Så ringe legen om jeg blir mere bekymret for å høre til hjerteslagene <3
 
Uff, trist det også. Samme her :( akkurat tre år siden nå i januar. Og har tenkt ekstra mye på ham i det siste, det er veldig trist at han aldri fikk møte den lille som kommer i juli ...
Sånn tenker jeg også <3
Han fikk møtt Dattern vår og bli kjent med henne i 1,5år føre han gikk bort, men ille at han ikke er her nå <3 har ett stort bilde av han på veggen i stua, føler han da følger med oss <3
 
Alltid trist og vondt å ta farvel med hunden:-( de er alltid jo alltid der❤️
Ja, de følger en overalt! Var rart å skjære opp pølsebiter i dag og ingen som satt å så på meg! ❤️
Kjenner jeg sliter litt med at han ikke er her, men håper det blir bedre etterhvert!
Gruer meg til å hente urna hans når den kommer :-( <3
 
Så fælt :( kondolere så
Mye <3
 
Ja, de følger en overalt! Var rart å skjære opp pølsebiter i dag og ingen som satt å så på meg! ❤️
Kjenner jeg sliter litt med at han ikke er her, men håper det blir bedre etterhvert!
Gruer meg til å hente urna hans når den kommer :-( <3

Det blir bedre men det kommer alltid tider der man blir påminnet dem❤️
Har noen øyne som følger med om det tilfeldigvis snubler biter på gulvet her også.Favoritten
 
Det blir bedre men det kommer alltid tider der man blir påminnet dem❤️
Har noen øyne som følger med om det tilfeldigvis snubler biter på gulvet her også.Favoritten
Før så var det lissom, nei gå og legg deg nå. Men etter han ble syk så raste det ned noe innimellom ;-) <3 Satser på at det blir bedre etterhvert. Skulle ønske det ikke vr snø ute nå da, for ser jo hvor han har gått overalt uti her, og hvor han har hvert på do! Så uansett blir man påminnes alt <3 men må tenke at nå har han det bra <3
 
Back
Topp