Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
NR 4 (!!) denna ukå!! Syns jeg er ganske god som orker for er skikkelig trøtt om dagene,men skal matlysten fortsette slik er det bare å jogge ;-) flere som er ute å lufter seg i høstværet?
Flink har jobbet 9 timer i dag så her ble det dårlig med nyte det fine høstværet skal trene i morgen tidlig. Kjenner allerede at treningen er blitt tyngre og at jeg blir fortere sliten..
Ja er godt å komme seg ut! Og en får iallfall litt bedre samvittighet når en putter i tryne alt en kommer over..Hehe! Trener på treningssenter jeg og men mista SP i juli og det skjedde delvis der så redd for å ta for mye i. Føler jogging er good! Satser på kvalmen ikke har planer om å komme ;-)
Så flink du er! Misunnelig merker jeg!
Jeg begynte med og gå tur hver dag, men de siste gangene ble jeg så kvalm... Og nå er jeg jo kvalm/uggen 24/7, så orker ikke.
Da forstår jeg det godt!! Har mer enn nok med seg selv å fungere i hverdagen da...jeg går liksom litt å venter på kvalmen så får gjøre det jeg kan til den evnt kommer
Her er det gå turer som er hoved ordet i dette sv.skapet
Skal se hvor mye plager jeg får med bekkenet mitt denne gangen, med å prøve å forebygge mest mulig * jeg gikk med krykker i første svangerskap og måtte ha hjelp med klær *
Synes du er flink som jogger jeg. synes alle som er ute å beveger seg er flinke. for det er tøffe uker foran oss. med trøtthet, kvalme, uggen form å ømme bryster