Sandra1987
Glad i forumet
Noen som har erfaring med dette seint i svangerskapet? Jeg har termin på mandag og har lite lyst til og gå overtid. Noen som har prøvd dette så nærme termin? Og har det funket? 
♡Termin 15 juli♡
♡Termin 15 juli♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har bare fått det i ukene før termin, men har da også født en uke før med beggeNoen som har erfaring med dette seint i svangerskapet? Jeg har termin på mandag og har lite lyst til og gå overtid. Noen som har prøvd dette så nærme termin? Og har det funket?
♡Termin 15 juli♡
Min jordmor gikk ut i ferie i dag. Hvordan får man time til det på sykehuset da? Hvem kontakter man? Veldig interessert i og prøve!!Nei har bare fått det i ukene før termin, men har da også født en uke før med beggegår nå og får akkupunktur på sykehuset, så hvis det er til jm du skal så hør om hun kan sjekke og strippe litt i samme slengen, så får du full uttelling
Venter nr 3 4. August![]()
Ring til helsestasjonen din og hør om ikke en av de andre jm kan gjøre det, hvis det er flere da. Ellers kan legen henvise deg. Hvis ikke ville jeg ringt direkte opp dit du skal føde å hørt med de, siden du har termin på mandagMin jordmor gikk ut i ferie i dag. Hvordan får man time til det på sykehuset da? Hvem kontakter man? Veldig interessert i og prøve!!
♡Termin 15 juli♡
Det er ikke flere jordmødreRing til helsestasjonen din og hør om ikke en av de andre jm kan gjøre det, hvis det er flere da. Ellers kan legen henvise deg. Hvis ikke ville jeg ringt direkte opp dit du skal føde å hørt med de, siden du har termin på mandag
Venter nr 3 4. August![]()
Jeg ble henvist. Ja hør men han men tenkte siden du har termin mandag ville jeg ringt opp å hørt på svangerskapspoliklinikken om det er et tilbud de har og om du evt kan komme etter legen.Det er ikke flere jordmødreHar legetime på mandag. Kan jo høre om han vil henvise meg
Ble du henvist eller ringte du selv?
♡Termin 15 juli♡