Akkkktrine

monicabebe

Forumet er livet
Så heldige dere er som kan plante ut...mmisunnelig merker jeg!

da jeg leste at dere hadde plantet ut i kjøkkenhagen, så tenkte jeg at plantene kom til å fryse i stykker først. Men så kom jeg på at dere nok ikke har nattefrost nå lenger.

Det har vi. Våknet opp til is og frossen bakke i morges....

men snart, snart kommer varmen hit også....(håper jeg)

Her har vi også nattefrost fremdeles - ikke hver natt, men lørdag morgen var det is i vannskåla til kattene.... 

Hehe ja kjekt med kjøkkenhage!!! Vertfall når den var ferdig bygget da vi flyttet inn! MEN må nå si at jeg ikke har plantet annet enn gulerøtter der enda. For ting som reddik står inne i minidrivhus til de kan plantes ut i mai/juni tenker jeg..

Her er det 10 grader i skyggen.. så det er gode forhold til å så ting ute! Men vet at natten ikke er helt varm enda.. så er veldig spent på hvordan det blir! Har noen gulerøtter i melkekartong inne også!

Kult med minidrivhus da....eier ikke en eneste grønn finger, men er litt misunnelig på de som har det

Jeg har bare grønne fingre inni hodt mitt.... amnge ting jeg kunne tenkt meg å få til. men satser på litt krydderurter etterhvert. Må jo ha litt nytte-planter.

ORIGINAL: monicabebe

Kult med minidrivhus da....eier ikke en eneste grønn finger, men er litt misunnelig på de som har det

Jeg later som.. hehe [:D] har plukket opp litt på jobb

Back
Topp