Akk, så mange valg på en mandags formiddag... *link*

Skrållan

Forumet er livet
Jeg kom over et knakende kjekt tilbud på jakke, se her:
http://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/Jakker/Tekniske-jakker/Veiviser-ProreTex-D-Jakke/?utm_source=VG.no&utm_medium=NB1&utm_content=Veiviser-ProreTex-D-Jakke&utm_campaign=kvinnedagen.swf

Og siden jeg må ha en sånn type jakke, så slår jeg til jeg vettu! Er jo kvinnedag og alt, så må bestilles i dag siden det er kvinendagstilbud! [;)]

MEEEEN, så til valget... åssen farge? [&o] synes den var fin i lilla, og liker at lilla ikke er svart, da jeg har nok svarte jakker...

og størrelsen da. Ser jeg er midt mellom M og L, kanskje greit å ta L, så jeg slipper å være avhengig av å slanke meg et par kilo for å få glidelåsen over boobsa? Men jeg holder jo på å slanke meg, så om noen måneder kan det være at M passer bedre enn L... Får mer klær under en L da, det er postivit her i Trøndelag! [8D]

Jeg løser verdensproblem i dag altså, føles det ut som! [8D][:D]

Gå for lilla[:)][:)]
Den var nydelig[:)][:)]

Jeg hadde tatt L, men det er meg da[:)]

ORIGINAL: *Sandermamma*

Gå for lilla[:)][:)]
Den var nydelig[:)][:)]

Jeg hadde tatt L, men det er meg da[:)]

Jeg liker at du er helt enig med meg i alt! [:D]

Lilla i L[:D] Den møøøørke lilla ja, ikke lavendel[:)]

De jakkene var knall fine, syns også den mørkelilla var finest.. eller den hvite, men veldig upraktisk når man har unger da [8D]
Så go for it! med lilla altså. Str.. hm er jo finest at den sitter litt, men er jo en fordel å få plass til boobsa også så jeg ville ha gått for L. Greit å ha plass til en ekstra genser også [:D]

Nice asså [:D]

Da er den bestilt i L, mørkelilla! [:D][:D]

Gleder meg til den kommer! [:D]

WilliamPrinsen: ja, den er jo finest når den sitter litt, men puppa MÅ ha plass! [8D] får heller snurpe den litt sammen nårom jeg har gått ned litt! [:)]

Back
Topp