Akk, disse hormonene..

pirilen

Glad i forumet
Noen som vil dele sine "hormonhistorier"?

Selv griner jeg ikke særlig mye, men har i det siste ofte fått latterkrampe.. Ikke en vanlig latterkrampe, men en ukontrollert og hysterisk latterkrampe der tårene spretter og tilslutt sitter jeg mest og hikster og uler om hverandre :-D
Mannen var ltt bekymra i starten og spurte ofte om han skulle ringe legevakta da jeg satte igang.. hehe..

haha! det høres ut som meg forrige gang.. + at jeg var sinnsykt hissig.. Denne gangen er jeg lite hormonell

Er ikke superhormonell, men merker at jeg har lite tålmodighet med folk jeg ikke kjenner. Ble med mannen ut på byen og tittet i går, og ble stående i en krok og se stygt på alle som kom for nærme. Hadde lyst til å starte slosskamper med alle som skubbet, og måtte gå hjem etter en halv time. Tror mannen går ut alene neste gang, hehe.. ;)

Eg e utruleg hissig for tiden... Mannen får gjennomgå ganske hardt! Ha fått for vane no å sei unnskyld før eg e ferdig å kjefta :p Hehe ;) Ellers e ikkje tårene langt unda:(

Her er det masse hormoner i sving. Jeg griner av alt som er i nærheten av å kanskje være litt trist. Er også veldig hissig, og det går mest ut over samboer.. Noen ganger går det også ut over fremmede, som den kjerringa som forsøkte å snike i køen på Kiwi. Tror hun angret litt på det da jeg først ropte ut at hun skulle drite i å snike, og siden forsøkte å stirre henne i senk. Jeg er vanligvis en veldig rolig og nærmest konfliktsky person, men nå om dagen er jeg det motsatte. Håper jeg går tilbake til normalen etterhvert. :)

Back
Topp