akebrett

Kantarella

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
hvordan type akebrett bør vi kjøpe til lille jenta vår??

Hun er 14 mnd (ikke så stor for alderen; 71 cm og 9 kilo) og kan gå og løpe[:)]

Jeg har tenkt på et sånn:

men så var det noen i familien som mente at det var bedre med et sånn med ratt. f.eks dette

holder vel egentlig en kapp på den første, men kanskje noen her har noen erfaringer å komme med???

lurer jeg på og!! :)

troor jeg vil ha nr1

Vi hadde det første der i fjor, da var snuppa litt over året, var veldig kjekt å kunne binde henne fast. For så små barn er det jo morsomt å bare sitte på et akebrett og bli dratt rundt.

ville valgt nr 2....vil tro d er litt bortkastet å handle d minste, ettersom d blir for lite til neste vinter igjen!!!

Vi hadde det første akebrettet i fjor, fungerte fint det[:)]

Ville tatt nr2! Snuppa her syns det var kjedlig med det første i fjor, da var ho ikke ett år en gang... Men når ho derimot fikk kjøre rattkjelke storkoste ho seg[:D]

Vi hadde nr 1 og likte dt veldig godt. Satt stødig og godt i det og koste seg på aketur. :)

Ratt-styring er noe de uansett ikke har kontroll på før 4-5 år's alderen mener jeg da..

vi hadde det minste i fjor og forfjor.. nå tror jeg det er for lite.. men har ikke planer om noe nytt.. kanskje.. om det kommer snø.. [:-]

ORIGINAL: Niceday

ville valgt nr 2....vil tro d er litt bortkastet å handle d minste, ettersom d blir for lite til neste vinter igjen!!!

Vi har brukt nr 1 i år å vi, snuppa er 2 år![;)]

babyakebrettet!
vi hadde ijfor når snuppa var 1 år.
og vi bruker det i år når hun er 2 år:)
er ikke noe problem å bruke det.

ORIGINAL: maryjoleen

babyakebrettet!
vi hadde ijfor når snuppa var 1 år.
og vi bruker det i år når hun er 2 år:)
er ikke noe problem å bruke det.

signere denne eneste jeg har en snupp[8D] ikke snuppa.
 koser seg like mye i det i år som i fjor[:)]

ORIGINAL: Niceday

Enig. Vårt ble brukt en gang til førstemann og aldri siden

ville gått for babyakebrett eller akebrett uten ratt. de har ingen styring når de er så små.
hadde et uten ratt til mi
i år får min datter det fra frost med ratt, men så er hun nå 3år også da.

Back
Topp