ajasto...

Trillemor82

Forumet er livet
kan det være liki mon tro???? eller cathri?? jeg må gjette høyt jeg.. for jeg syns det er helt grusomt å gjette her hjemme for meg selv..........jeg fikk bare brått en følelse for liki på vei hjem i stad nemlig....................

Kanskje det? Har allerede begynt å gjette høyt i en av de andre trådene her forresten, men den heter noe helt annet - kanskje vi skal ha spekulasjonene i denne tråden?

ja, jeg også gjettet høyt der.. men lettere å se den her tenkte jeg.. så kan vi kanskje få med flere på spekulasjonene.....................[:D][:D] herregud--- jeg lurer så veldig veldig masse!!!!!!

ja, jeg er også fader så nysgjerrig.... irriterende nysgjerrig faktisk!!!!![8D] jeg går selv morten på nervene her hjemme.. for ved hver ledige stund må jeg på dataen... og da selvsagt hans data.. [8D]

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Åhh eg har ingen ide, men e søren såååååå nyskjerrig [8|][8|][8|]

Hmmm... her kom den berømte skrivefeilen igjen [:D][:D][:D][:D] (ikke bli fornærma, jeg har visst den av og til og [&:]) Så kanskje du er ajasto????[8D][:)][;)]

Trillemor: ajasto vet vi ikke om er født i 84, men tixxxy er det, og i den andre tråden spekulerer vi i om det kan være henne[;)]

ORIGINAL: Mibah

Trillemor: ajasto vet vi ikke om er født i 84, men tixxxy er det, og i den andre tråden spekulerer vi i om det kan være henne[;)]

aha... ja.. hun er det... hmm... men jeg føler på meg at det er liki..[8D] aner ikke hvor gammel hun er da..

ååååååååååååååååååååååå... kan ikke noen bare si hvem det er da,.. ajasto????????????????????????? ser du hvor desperate vi er.............................................[:D]

ORIGINAL: SuperBerta

Men hva med SanderogEliasmamma da? Hun har jo tydeligvis samme skrivefeilen..[;)]

Holder og en knapp på henne ja [8D]

ORIGINAL: Monsoon

Men hva med SanderogEliasmamma da? Hun har jo tydeligvis samme skrivefeilen..[;)]

hehe.. om det er henne slår jeg opp med henne iallfall... [:D][:D][:D][:D] hun kan jeg faktisk garantere at det IKKE er........................

det gjør jeg også tror jeg[:D]

ORIGINAL: ..H..

hva med chaba?? hu er jo 84 mod [;)]

tanken har streifet meg, men vi vet ikke om ajasto er 84 modell da[;)]

ORIGINAL: ..H..

hva med chaba?? hu er jo 84 mod [;)]

Det er ikke meg! Og bye tha way, så er jeg 83 modell!![;)]

ORIGINAL: Trillemor82

hehe.. om det er henne slår jeg opp med henne iallfall... [:D][:D][:D][:D] hun kan jeg faktisk garantere at det IKKE er........................

Jeg er ikke så sikker altså..[8D]  La du merke til om drinkene var alkoholfrie i Tyrkia?[:D]

hehe.. men jeg er ganske sikker altså!![:D][:D][:D][:D][:D] og det gikk i efes...[8D] med alkohol..[8D]

ORIGINAL: Trillemor82

hehe.. om det er henne slår jeg opp med henne iallfall... [:D][:D][:D] hun kan jeg faktisk garantere at det IKKE er........................

Det tror jeg at jeg og kan skrive under på altså

Det er jo mange det kan være da! Har ikke lest den andre tråden enda jeg da men .. * løper for å seee *

Tror snart jeg gir opp og bare venter til det offentliggjøres.....

ORIGINAL: Olive76

Tror snart jeg gir opp og bare venter til det offentliggjøres.....

samme her. men 1 av to er jo ikke så ille da[:D]

Back
Topp