ajajaj

wishingstar

Forelsket i forumet
Jeg som har vært glad og fornøyd over null bivirkninger til nå... Nå begynner hetetoktene [;)] Går greit, men får noen akutte varmeanfall som varer i ca ett minutt. Ser rett og slett ut som jeg plutselig rødmer, og det er ikke likegreit når jeg skal på jobb igjen over helga[:)] Men skal da klare å leve med det også ei uke til... God helg alle sammen[:D]

ORIGINAL: wishingstar

Jeg som har vært glad og fornøyd over null bivirkninger til nå... Nå begynner hetetoktene [;)] Går greit, men får noen akutte varmeanfall som varer i ca ett minutt. Ser rett og slett ut som jeg plutselig rødmer, og det er ikke likegreit når jeg skal på jobb igjen over helga[:)] Men skal da klare å leve med det også ei uke til... God helg alle sammen[:D]

Det overlever du vettu!!! Merker fortsatt ikke noe jeg...[8|] Kanskje jeg ikke reagerer på medisinene?

Skal nok litt til for at kroppen ikke reagerer på medisinene vettu! Så det går nok i orden for deg[:)] Syns fortsatt jeg er heldig siden jeg har så lite bivirkninger... Så litt varme kinn er jo ingenting å klage på egentlig[8D] 

ORIGINAL: RANDÅLF

Æsj så kipt du og måtte få bivirkninger[&:] Håper det går fort over igjen[:)]

Takk for det Randålf. Går nok helt fint vettu![:)]

hehe, men er jo nesten litt morsomt å skjønne hva min mor og mine "middelaldrende" arbeidskollegaer prater om når de nevner hetetokter[;)][;)]

Back
Topp