aislinsnuppeluppa!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
håper det går fint med deg,er så stille her uten så magne av de kjente og kjære,og da er du en av de jeg virkelig har saaavnet de siste dagene.

deilig babymuss fra Imre og stor klem fra mæ. :):):):)

henger meg på!!!
savner deg her jeg også [:)][:)][:)]

klem,klem!!!

Henger meg på jeg og!!!![8D] Du er savnet, snuppa!!!!![:D][:D]

Æ å savner deg....

Ja er faktisk uvant at du ikke er her så mye.. kom tilbake snuppa[:D]

Æh, å, takk! [:)] Dere er så søte, jenter! Men tror ikke jeg tør å love for mye av meg selv, riktignok har jeg flydd fryktelig mye fra avtale til møte til time til avtale igjen de siste ukene, det roer seg kanskje etter hvert, men resten av tida brukes stort sett til studier og soving (blir litt mentalt utlada [8|]). Ser for meg at det kanskje kan bli litt dagsavhengig når jeg er her, i forhold til studie-/behandlingsdager. Men jada, jeg får litt panikk av tanken på å ikke være heltids forumfreak [;)].

skjønner deg godt jeg.. er ikke lett å få tid til alt.. og helse kommer først [:)]
men det må jo vre koselig for deg å vite at vi merker du er borte, og at vi setter stor pris på å se deg her innimellom [:D]

ha en fin dag!
klem

så godt å se at du er her. :) håper ting roser sg og du kan få litt mere overskudd snaaart,og kanskje dukker det opp en oppmuntring ut av det blå som gir litt etterlengtet energi! ;)

Haha, ja sånt pleier å skje i min verden [8D]

Godt at du er innom innimellom hvert fall. Du har alltid så mange bra svar på trådene her og jeg får meg en god latter både titt og ofte [:D]

Back
Topp