Aircondition inne

baby070707

Glad i forumet
Noen som har sånn flyttbar aircondition? Det er så innmari varmt på soverommet når jenta vår skal legge seg i 19-tida, så jeg lurte på å kjøpe en aircondition-sak og ha den på fram til leggetid, og så skru den av da.

Noen som har erfaring med noen merker eller noen meninger om det er dumt for en baby? (jeg har altså ikke tenkt til å ha den på hele natta, og heller ikke altfor lav temperatur så det blir for stor overgang for kroppen å komme inn på soverommet)

Har ikke air condition da, men har vifte på mini sitt rom. Virker jo ikke like bra da, men er en grei og billig løsning hos oss. Den står på hele natten om det er behov for det, men står ikke sånn at den blåser direkte på ungen.

Vi har vifte i taket, men virker ikke bra nok dessverre.

Viften funker dårlig om den står oppå en kommode eller benk, men nå som den står på gulvet er det mye bedre..

Vi har en slik på soverommet. :) Bruker den hele natten når det er varmt. Mannen min irriterer seg litt fordi den bråker så fælt, men både barna og jeg sover bare bedre med slik jevn støy. Prøv om du kan høre på den på butikken før du kjøper, så du vet om du holder ut støyen.

Tror absolutt ikke du trenger å bekymre deg for at det skal bli for kaldt for babyen. Vår går bare ned til 18 grader, og den klarer ikke det en gang. Når den står på full styrke har vi 19 grader på soverommet. Det kjennes deilig og kaldt ut det når været er veldig varmt. :)

Vi har også vifte på rommet til knøtte, funker supert. Den står på en benk rett ved senga, stilt vekk fra han. Han er veldig glad i vifta si og peker på den når vi legger han for å få oss til å sette den på :)

Har sånn aircondition. Greia er jo at man kan/ ofte barn blir forkjølet av slikt.

Men har hatt ungen min på under 2år, på rom med meg forrige sommer med den på hele natta. Merket ikke noe.

Hvis du skrur den av på kvelden når hun legges så er det jo helt greit..

Back
Topp