air condition

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
noen som vet om  en bra nett side eller butikk dei selger billige og bra air condition til barnerommet? er tropevarme her nesten hele sommeren, så det blir fort 25 grader på soverommet [&:]

Du kan ikke bare bruke en sånn veranda vifte da?

Uff.. Blir alltid syk når jeg har sovet på rom med air-condition. Her lar vi vinduer i flere rom stå åpne for gjennomtrekk og vifter (som ikke viftes rett på oss)..

Vi har det og kjøpte en til 5000 ville ikke ha den billigeste pga denne kan du bruke som varme på vinteren. Men første bråker det noe veldig og ha den inne på soverommet ville jeg ikke. Lett for å bli syk. Men du kan kjøle ned før ungen legger seg [:D]
Kan gå inn på elkjøp og lefdal å se. Vi kjøpte våres på lefdal.

vet ikke om nettside, men vet Lefdal selger den vi har.....bruker den ikke når vi/barna sover på rommet, men setter den på ett par timer før vi skal legge oss om kvelden. Stiller også inn grader så den holder romtempen stabil om den står på over lengre tid!

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h0000JAmUKy7j?ProductID=9CHD4QFHhWAAAAEQXHV3.8As&CatalogCategoryID=

Vi kjøpte på expert i fjor, tror den kostet ca 5000. Den bråker masse, men babyen sover bare bedre med bråket, og jeg har også blitt vant til det. (Mannen min derimot sover nok litt dårligere.[8D]) Nå holder vi soverommet på en 18-19 grader, jeg er kjempefornøyd med den.[:)] Og ingen av oss har blitt syke.[;)][:D]

vi leiger en etasje i et hus med vinduer fra 50 talet, så er enten helt oppe, eller helt igjen.. vist det er helt oppe, kommer edderkopper og andre dyr inn, noe som eg absolutt ikke vil.. er vanskelig å kjøpe myggnetting til sånne vinduer som vi har her...

vi tenkte å ha det på på dagen, slik at det er kjølig om kvelden....

takk for tips, Linni.. har sett på elkjøp, men må nok innom lefdal og se også

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

vi leiger en etasje i et hus med vinduer fra 50 talet, så er enten helt oppe, eller helt igjen.. vist det er helt oppe, kommer edderkopper og andre dyr inn, noe som eg absolutt ikke vil.. er vanskelig å kjøpe myggnetting til sånne vinduer som vi har her...

vi tenkte å ha det på på dagen, slik at det er kjølig om kvelden....

takk for tips, Linni.. har sett på elkjøp, men må nok innom lefdal og se også [:D]

takk til dere andre også [:D][:D]

Vi kjøpte 1 i fjor, på expert. Den er AC, luftavfukter og varmeovn. Vi er kjempefornøyde med den. Men tror jeg ville kjølt ned rommet fram til ungen skulle lagt seg.

http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=P332 (er ikke sikker på om det er akkurat den modellen). På den vi har kan du stille inn hvilken temperatur den skal gi rommet[:)]

Jeg synes ikke den bråker så mye. Den lager såklart lyd, men vi trenger ikke å skru opp volumet på tv'n akkurat[:D]

ORIGINAL: Niceday

vet ikke om nettside, men vet Lefdal selger den vi har.....bruker den ikke når vi/barna sover på rommet, men setter den på ett par timer før vi skal legge oss om kvelden. Stiller også inn grader så den holder romtempen stabil om den står på over lengre tid!

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h0000JAmUKy7j?ProductID=9CHD4QFHhWAAAAEQXHV3.8As&CatalogCategoryID=

Den har vi også[;)]
Når jeg var høygravid i fjor sommer gråt jeg meg til den[8D]
Var så vondt i varmen[&o]

Men vi betalte 1600 kr for den da, på dagstilbud[:)]

Back
Topp