Aillt klart....

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Har dokk aillt klart t dein lille kjæm,eiller e d fleir som itj e d....
Vi får d vældi travelt på sluttn, sia vi ska kjøp nytt hus, forhåpentligvis i neste uke...kjenne æ blir stressa ja ...Heldigvis har vi aillt av utstyr klart

Ja vi har alt klart. Eller hvertfall av utstyr og klær! Vi må jo bygge ferdig rommet hans. Og der er ingen ting ferdig!! Men han skal jo sove hos oss første tiden så egentelig så er det ikke noe stress. :)

Har kjøpt bilstol og litt klær, det er alt. Føler vi har god tid da, kommer til å bestille vogn i starten på november tror jeg, og fikse det meste etter det.

har ikke alt klart nei.. Har litt utstyr etter storesøster, men må nok ha litt nytt også, men det har ingen hast enda ;)

Har ikke alt klart, langt i fra:)

Vi har alt utstyret klart, men barnerommet har vi ikke begynt på en gang.

Mangler vogn og endel klær.Vogna skal jeg kjøpe denne mnd.Klær er jeg ikke så beskymret for.Har bursdag og jul i mellom og jeg har ønsket meg babyklær.Og ellers kjøper jeg litt hver gang jeg er på shopping.

Godt å sjå at d e fleir enn oss som itj e heilt færdi enda Blir nok itj færdi før fødseln vi

Jeg er ganske ferdig, tror jeg.. Har vogn, seng, bilstol, en haug med bæretøy, flere kasser med klær, dyner, sengetøy, stellekommode, vognposer (tror vi har fem..) Vi mangler madrass til sprinkelsenga. Også har jeg veldig lyst på leandervugge! Jeg har sendt mail til flere som selger brukt, så håper jeg får svar fra noen snart :) Ja, også mangler jeg amme-ting, ammeinnlegg, purelan og brystskjold.. :)

Her er ikke alt klart nei :P

Jeg mangler bare stellekommode og seng nå av basis utstyret, men begge deler er avtalt når vi skal få :)
Ellers så mangler jeg litt klær, baby kluter, gulpkluter og alt sånt enda :P
+ at vi ikke har begynt med oppussingen av babyrommet enda :s
så her stresser jeg og, for vi skal og gifte oss 24.11 så er mye som skal skje før fødselen :P

Barnerommet er så og si ferdig pussa opp,så nå er det å flytte våre ting inn dit og pusse opp soverommet. Bilstol har vi,klær har vi mer enn nok av. Seng og skap skal vi på IKEA og kjøpe,vogn får vi av svigers. Så skal vi ønske oss mye til jul,har allerede sendt ut noen ønskelister og skal levere de siste til svigerfamilien min denne uka.

Back
Topp