AIH

Nitho

Elsker forumet
Jeg var på UL i går og alt så bra ut. Akkurat slik de ville ha det sa legen. Jeg skal ta den siste sprøyta med menopur i dag og eggløsningssprøyta på lørdag. Skal inn til inseminering søndag og mandag. De inseminerer to ganger for å bedre sjangsene. Så da er det bare å krysse fingrene. Har ikke hørt om noen som har blitt gravide på denne måten, så prøver å ikke håpe for mye.

Ønsker deg lykke til, satser på positiv test om ett par uker[:)]

Jeg kjenner 2 par som har fått trillinger etter AIH! Så det virka for de, ene paret var det på 3 forsøk. De andre på 1 forsøk.

Tusen takk for lykkeønskninger jenter. [;)] Det er en spennende tid for oss. Endelig er vi i gang på ordentlig.
Godt å høre at det faktisk er noen som har lykkes på denne måten da. Hadde bare hørt om negative resultater. Kanskje vi er av de heldige.
Jeg leser at mange gruer seg for eggløsningssprøyta. Har lurt litt på det der. Er det pga sprøyta eller eggløsningen som kommer etterpå?

Masse lykke til med insemineringa[:D] Håpar det blir full klaff[:)]

Eg har hatt eit AIH forsøk og er veldig gla eg begynte i den enden sjølv om eg ikkje blei gravid. Mykje enklare prosess og så er det jo gode sjangsar for at det kan fungera. Eg kvidde meg ikkje til el-sprøyta, men så har eg aldri vore nervøs for sprøyter. Det er jo ein del som skal inn, så det er lurt å sprøyte det sakte inn ellers kan det svi. Samme dagen som inseminasjonen fekk eg ein del vondt i magen, noko som sikkert var kraftig el. Men det var vel vekk dagen etter trur eg.

Blir spennande dette[:D]

ønsker dere lykke til

Back
Topp