Vilhaentil
Vilhaentil
Etter to år med prøver, og alt tipp topp med oss begge så er neste steg AIH. Noen som har erfaringer å dele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter to år med prøver, og alt tipp topp med oss begge så er neste steg AIH. Noen som har erfaringer å dele?
IVF er ikke aktuelt for oss ennå..har stabile sykluser med eggløsning, og alt skal være i topp stand med oss begge..så AiH er d mest skånsomme i første omgang..har en sønn på fire, så har klart det en gang.. Inseminasjon evnt i løpet av helga, kontroll i morgen for å se om gullegget har voks seg større siden mandaggjør du det privat el er AiH et tilbud i det offentlige også?
Huff daGrattis, godt å høre at d klaffer med AiHher gikk d ikke denne gangen...så tunge dager nå...etter snart to år som prøvere...
jeg får det offenlig .SKal teste meg om 9 dager =) hva med deg? fikk d mage kramper murringer noen dager etter ?
Hvor hører du til og hvor mye koster AIH? Får man bare 3 forsøk med det også?![]()
HEI jeg hører til i porsgrunn på meg betalt jg vel rundt 4000kr for medisinering og for egenandel ved gynekologiske undersøker. Pris er avhengig av hvor mange undersøkelser du har,men jeg hadde mange grunnet folikkelene mine vokste ikke uten medisinering. Men det er så verdt det ,for nå er jeg over fem uker på vei.de gikk på første aih.
Det er vel kun ivf som telle som forsøk=) snakk med legen din du =)lykke til
Tusen takk ,jeg er kjempe lykkelig.Jeg skal også henvises til Porsgrunnventer bare på mensen disse dager så jeg får tatt blodprøver. Når svaret på disse kommer skal vi til gyn og skrive henvisning
Gratulerer så mye![]()
![]()
Tusen takk ,jeg er kjempe lykkelig.
Gled deg, utrolig hyggelige mennesker der. Du kommer til å bli tatt godt imot=) kom inn 8 februar ,nå sitter jg med en spire i magen![]()