AIH Behandling.

edvine

Gift med forumet
Lurer på hva AIH behandling koster?
Er det like dyrt som ivf og icsi behandling?
Hvor får du denne behandlingen?
Er det også på de store klinikkene som riksn og st. olavs osv?
Håper noen kan gi svar på dette[:)]

Kan desverre ikke svare deg, men håper noen andre kan. [:)]

Det er nok rimligere, du har to typer AIH, den som jeg tok bare med pergo, da er det el sprøyte og pergotabletter til 5 dager, dette kostet bare ca.300 kr i medisiner, men da hadde jeg el sprøyte for 3 ganger, så de to siste el sprøte blandingene brukte jeg på mine to IVF.

Så du sparer mye på medisiner, og så er det priser da, mener det er rimligere med insemniasjon av mannens sæd, de trenger ikke så mye utstyr da og det blr billigere, det er jo bare en liten ting, et tynt kateter opp som de sprøyter inn den vaskede/sentrifugerte sæden med. Og den væasken de opbevarer sædcellene med. Jeg hadde på mitt vanlige sykehsu og betalte bare egenandel for oss begge, ikke noe mer. Men hva prisen normal er hvet jeg ike, men det er iallefall rimligere da.

Å så flott svar[:)]
Dette er da kansje den rette behandlingen for meg.
Tror legen min mente vi burde prøve aih behandlingen før hun sender
meg videre til st. olavs.
Men legen jeg skal til har overlegepermisjon ut mnd (okt)
Å jeg føler det tar hundre år...[&:]
Sorry klarer snart ikke mer venting...[:(]
Ja ja... det var litt syting fra meg edvine[;)][:D]
Takk for dere gidder å lese!

Eg måtte ta puregon i tillegg til pergo, så det blei vel rundt 1000 kr i medisiner. Så kom 1500 i egenandel for behandlinga på klinikken i tillegg. AIH er ein veldig grei prosess i forhold til ivf. Billigare, mindre påkjenning og raskare. Håpar dette er det som funker for dåke[:)][:)][:)]

Back
Topp