aiaiai..

Sings

Betatt av forumet
Igår var det bare ti bleier, eller det ble 13 før ho ville ha ein dupp fra 23.30-00.30.. og fra 03.00-07.30 var det litt natt..
idag har det ikkje vert mindre enn 20!!!!20 freaking bleier!! og jenta e så rød og eg kjenner ruglene når eg smørrer..og ho hyler bare vi nærmer oss stellebordet..

Men når eg idag kjente i munnen hennes så kjente eg noe ruglete i underkjeven..

Så eg sier bare: Gud, la det være tenner å la det fort!![&:]

noen som har ein god krem å anbefale?? har prøvd vitapan og dr. greves sink[8|]

Og ellers håper eg dere får ein fin fredagskveld..vi skal snart kose oss med hjemmelaget kebab...[:)]

bepanthen!! Kjempe god rumpekrem til de små!

stakkar lita da

Jeg anbefaler potetmel. [:)]

ORIGINAL: Ulve~Mamma

stakkar lita da

signerer denne!
fantastisk god og fungerer raskt!

ORIGINAL: Ulve~Mamma

stakkar lita da

Vi skal såå ut å handle denne i morgen!

ORIGINAL: giggsy

Jeg anbefaler potetmel. [:)]

Den var ny..det har vi jo i skapet..

hei sniker fra november[:)]

jenta mi var også kjempesår en stund, rugler og blemmer på stumpen.. kjøpte en krem kalt Inotyol på apoteket og det ble bedre over natta[:D]
den er litt seig å få av men ta litt babyolje på event. en gassbind bit og tørk det av[;)]

ORIGINAL: smurfix

jenta mi var også kjempesår en stund, rugler og blemmer på stumpen.. kjøpte en krem kalt Inotyol på apoteket og det ble bedre over natta[:D]
den er litt seig å få av men ta litt babyolje på event. en gassbind bit og tørk det av[;)]

finnes ikke noe bedre krem[:D]

SIGNERER denne VELDIG mye! Eneste kremen som snuppa her i huset kan bruke. Rødhetene er over bare på en natt faktisk..

Vi bruker Bepanthen, da er det røde vekke over natta, kjempegod krem =)

Potetmel er bra for å holde ting tørt. Blir jo akkurat som sånn pudder man får kjøpt. Bare at potetmel er nok en del billigere.. =P

ORIGINAL: lindas28

finnes ikke noe bedre krem[:D]

Må si meg enig i det [:)]

Jeg har sliti ekstremt mye med grønn bæsj her, og det er jo syre.. så kan jo si at ho blir temmelig fort rød og nuppete da...

Det jeg gjør er:
Hver gangho har bæsja, skyller jeg rompa i vasken, og har på baby olje og skyller den fort av...
Tørker forsiktig, og lar ho lufte litt
Smører med Silulen Sinksalve..! den har mer sink i enn vanlige tror jeg..
og hver gang jeg skifter bleie etter det (hvis det ikke er bæsj smører jeg en ekstra gang..!)

Her funker ikke bepanthen fort nok....

Her bruker vi og Bepanthen... funker greit her... [:D]

Når skal en bruke sinksalve da? Er det ikke i bruk el? Jeg bare spør for jeg har ingen peiling på dette her... [8|]

Jeg sverger til aselli sårsalve! Funker som bare det, dessuten er salva litt tykkere enn andre ting jeg har prøvd...
Da tuppa var nyfødt ble det ofte 10 bleier pr dag, og hverken sink salve eller bepanthen hjalp noe særlig her...

Den er absolutt å anbefale! [:)]

inotyol fynke her o..men har o Silulen Sinksalve som o fynke..

trur nok d variere fra hud te hud..må nesten bare prøva å se ka som fynke best på hennas hud..d fekk me beskjed om på nyfødt..der brukte de bare Silulen Sinksalve..

Har går det også i potetmel ja [:)]
Funket like bra på alle mine 4 [;)]

Back
Topp