Aiaiai nå kom panikken igjen

Sprekjærlighet

Andre møte med forumet
Heisann damer!

To dager igjen, til avgjørende ultralyd, og vil da være over «min magiske grense», dvs uke 9. Med diagnosen habituell abort og tre MA i uke 8 er man liksom ikke så høy i hatten. MEN! Har ei jente på 2 år som ble til på Pergotime/clomiphene. De nevnte MAene har vært uten stimulering. Nå gravid for femte gang på Pergo! (Fikk det endelig), og dørgende kvalm. Fikk TUL uke 8+2 fordi kvalmen forsvant i to dager (og så kom tilbake for fult) og det var helt riktig størrelse ift hvor langt jeg var på vei og bankende hjerte. Er også like kvalm som jeg var med jenta mi og har derfor tenkt at dette går bra, var mye mindre kvalm/mistet symptomene gradvis og målingene viste kortere på vei med MAene. Men nå når datoen nærmer seg er jeg så pissredd. Skalv og hikstet i gynstolen sist. Vet ikke om jeg orker å se på skjermen. Skulle ønske jeg ikke hadde alle disse vonde erfaringene med meg som gjør at jeg ser svart og får angst. Håper på noen oppmuntrende ord!!! Hilsen Redd
 
Heisann damer!

To dager igjen, til avgjørende ultralyd, og vil da være over «min magiske grense», dvs uke 9. Med diagnosen habituell abort og tre MA i uke 8 er man liksom ikke så høy i hatten. MEN! Har ei jente på 2 år som ble til på Pergotime/clomiphene. De nevnte MAene har vært uten stimulering. Nå gravid for femte gang på Pergo! (Fikk det endelig), og dørgende kvalm. Fikk TUL uke 8+2 fordi kvalmen forsvant i to dager (og så kom tilbake for fult) og det var helt riktig størrelse ift hvor langt jeg var på vei og bankende hjerte. Er også like kvalm som jeg var med jenta mi og har derfor tenkt at dette går bra, var mye mindre kvalm/mistet symptomene gradvis og målingene viste kortere på vei med MAene. Men nå når datoen nærmer seg er jeg så pissredd. Skalv og hikstet i gynstolen sist. Vet ikke om jeg orker å se på skjermen. Skulle ønske jeg ikke hadde alle disse vonde erfaringene med meg som gjør at jeg ser svart og får angst. Håper på noen oppmuntrende ord!!! Hilsen Redd

Herliget! Som om jrg skulle skrevet det selv!
Habituell abort og 3 MA her også, og "dommedag" her yil torsdag hvor jeg da er 9+5, er livredd for dårlig nyheter, men er generelt lite stressa over at tung har gått gaøt denne gangen, håper det betyr at kroppen vet det er gode nyheter:shy:
8+3 Var alt perfekt, men utviklinga har stoppet opp 8+5 og 9+0 før, så ikke over det verste føre torsdag!
Så kjenner meg godt igjen i hva du føler og kjenner på nå! Håper dette er terminspiren vår og at vi er 100 kg lettere etter denne uka begge to❤ lykke til!
 
:Heartred:Heartred
Heisann damer!

To dager igjen, til avgjørende ultralyd, og vil da være over «min magiske grense», dvs uke 9. Med diagnosen habituell abort og tre MA i uke 8 er man liksom ikke så høy i hatten. MEN! Har ei jente på 2 år som ble til på Pergotime/clomiphene. De nevnte MAene har vært uten stimulering. Nå gravid for femte gang på Pergo! (Fikk det endelig), og dørgende kvalm. Fikk TUL uke 8+2 fordi kvalmen forsvant i to dager (og så kom tilbake for fult) og det var helt riktig størrelse ift hvor langt jeg var på vei og bankende hjerte. Er også like kvalm som jeg var med jenta mi og har derfor tenkt at dette går bra, var mye mindre kvalm/mistet symptomene gradvis og målingene viste kortere på vei med MAene. Men nå når datoen nærmer seg er jeg så pissredd. Skalv og hikstet i gynstolen sist. Vet ikke om jeg orker å se på skjermen. Skulle ønske jeg ikke hadde alle disse vonde erfaringene med meg som gjør at jeg ser svart og får angst. Håper på noen oppmuntrende ord!!! Hilsen Redd

jeg krysser alt jeg har for at denne opplevelsen blir magisk - lykke til! :Heartred
 
:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:love017:love017Tusen takk! Det hjelper.
Herliget! Som om jrg skulle skrevet det selv!
Habituell abort og 3 MA her også, og "dommedag" her yil torsdag hvor jeg da er 9+5, er livredd for dårlig nyheter, men er generelt lite stressa over at tung har gått gaøt denne gangen, håper det betyr at kroppen vet det er gode nyheter:shy:
8+3 Var alt perfekt, men utviklinga har stoppet opp 8+5 og 9+0 før, så ikke over det verste føre torsdag!
Så kjenner meg godt igjen i hva du føler og kjenner på nå! Håper dette er terminspiren vår og at vi er 100 kg lettere etter denne uka begge to❤ lykke til!


Jeg har troen på at det går bra for oss. Som deg har jeg også generelt vært lite stressa (eh bortsett da jeg mistet symptomer i dét jeg gikk inn uke 8), og som sagt nå noen dager før kjente jeg det ble vanskelig å være heeelt kul. Så takk for støtten og omtanken. Jeg synes vi er sinnsykt tøffe som står i dette. Igjen, har troen. Jeg er overbevist om at kvinnens psyke og graviditet henger veldig sammen. Hvis du kjenner at det går bra, så gjør det det. upload_2020-5-5_22-11-34.png Lykke til på torsdag!!!!!
 
Masse lykke til! Kjenner godt til de nervene der og det er forferdelig! Jeg hulket som et lite barn på hver ul igjennom sist svangerskap, så skjønner deg så godt. Dette skal gå fint! Masse lykke til! :)
 
:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:love017:love017Tusen takk! Det hjelper.



Jeg har troen på at det går bra for oss. Som deg har jeg også generelt vært lite stressa (eh bortsett da jeg mistet symptomer i dét jeg gikk inn uke 8), og som sagt nå noen dager før kjente jeg det ble vanskelig å være heeelt kul. Så takk for støtten og omtanken. Jeg synes vi er sinnsykt tøffe som står i dette. Igjen, har troen. Jeg er overbevist om at kvinnens psyke og graviditet henger veldig sammen. Hvis du kjenner at det går bra, så gjør det det. Vis vedlegget 325188 Lykke til på torsdag!!!!!

Bare hyggelig og tusen takk!❤❤ litt godt å ha noen som forstår hva en går igjennom, selvom en ikke ønsker noen å gå igjennom det samme!
Vi er jo beintøffe og kommer til å overøse bebisen med masse etterlengtet kjærlighet❤

Ja, kjenner det har vært litt vanskelig idag å holde seg heeeelt rolig, så lurer på åsn morgendagen blir:shy: satse på at det er som du sier, at psyke og gravditet henger sammen!
Gleder meg til å høre oppdatering fra deg, satser på at det er en sprellende liten spire der❤
 
Jeg har samme nerver akkurat nå. Hadde ultralyd i uke 7 og skal ha en igjen neste uke på torsdag. Er 8+2 nå. Ønsker deg masse lykke til idag ❤️
 
Bare hyggelig og tusen takk!❤❤ litt godt å ha noen som forstår hva en går igjennom, selvom en ikke ønsker noen å gå igjennom det samme!
Vi er jo beintøffe og kommer til å overøse bebisen med masse etterlengtet kjærlighet❤

Ja, kjenner det har vært litt vanskelig idag å holde seg heeeelt rolig, så lurer på åsn morgendagen blir:shy: satse på at det er som du sier, at psyke og gravditet henger sammen!
Gleder meg til å høre oppdatering fra deg, satser på at det er en sprellende liten spire der❤
Hvordan har det gått, Luna? Tenkt på deg! Rart med det, når man vet noen er i samme situasjon.
 
Hvordan har det gått, Luna? Tenkt på deg! Rart med det, når man vet noen er i samme situasjon.

Jeg var SÅ nervøs, puls på 120 og ville bare gråte! Men alt er helt perfekt med lille❤❤

Ja, tenkt på deg idag og!Hvordan har det gått med deg??❤
 
Jeg var SÅ nervøs, puls på 120 og ville bare gråte! Men alt er helt perfekt med lille❤❤

Ja, tenkt på deg idag og!Hvordan har det gått med deg??❤
Så godt å høre at alt er helt perfekt med lille❤️
 
Hurra!!! Så fantastisk! Nå ble jeg glad❤️❤️❤️
Jeg har i morgen.. har roen over meg og skal legge meg nå.

Åhh!! Skal vente i spenning på oppdatering ❤ når har du time?
Masse lykke til ❤ tror den indre roen er et godt tegn!
 
Lykke til! :D
 
Back
Topp