Aiai...

metherese

Elsker forumet
Tidligere har jeg verket i bekkenet når jeg har stått for lenge...men nå sitter jeg her og jaggu har det ikke begynt å verke av å sitte også nå.....[:@][:(] Kanskje på tide å komme seg til en lege eller noe sånt snart... Sist var jeg ikke plaget i det hele tatt før den siste dagen...dvs...under fødselen kom bekkenproblemene sist, men de ekstra vondtene det skapte...men nå har jeg kjent på det i drøye 2uker allerede[:'(]

Og så holder vi ennå litt på med den flyttingen...tar tid å komme i hus og vaske ut hus gitt[:'(]

Dagens klage innlegg fra meg!

Usj, tegn på at du bør roe ned litt det.

Hoftene mine sa offentlig takk for seg igår[:o] Og jeg har ikke gjort annet enn å ta livet med ro...

Vet hvordan du har det!!
Var hos akkupunktur for to dager siden og det hjalp med litt nålestikking altså. Anbefaler det[:)]

Uff, du får vere forsiktig so du ikkje blir verre. God bedring!

Tenkte jeg skulle få sambo til å sette noen nåler neste gang jeg er ille nok... Han driver med akupunktur 2000..

Men etter han satt feil en gang rett etter han lærte det, har jeg fått litt panikk for det... Hehehe.. Han satte den gjennom en sene, og så bøyde han armen min [:'(] Veldig lite digg!!! Så nå skal jeg ha max vondter før han får lov til å sette noen nåler på meg!!

Selv om dette er en GOOOD stund siden, og han jobber mye med det, har blitt mye flinkere, så er jeg veldig veldig skeptisk altså! hehe... Er vel litt over et år siden værtfall.. hehe...

Back
Topp