Ai!

Kålormen

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Jeg har så vondt i hodet! Også er det ekstra vondt når jeg må bevege på det. For ikke å snakke om etter hosting. Noen flere? Noen lure tips?

Jeg har mye vondt i hodet. Prøver å drikke mye, men har dessverre ikke andre gode råd...

Mye vann og frisk luft hjelper her. Og så klart søvn. God bedring :)

Aiai :( hadde mye hodepine siste trimester med Sander, men der hjalp ingen av rådene jeg fikk.. Så jeg fikk faktisk paralgin forte :/
God bedring! <3

Har dessverre ingen andre råd enn det som er gitt, men ønsker deg god bedring :-)

Forresten, er du forkjøla siden du hoster? Om du er tett kan saltvannsspray løsne litt og kanskje du slipper noe av Trykket?

Uff... Tror det eneste som kan hjelpe er mye vann, frisk luft og hvile! God bedring:)

Vann og frisk luft som de andre har sagt, men nakke/skuldermassasje kan også hjelpe.

Vann og frisk luft som de andre har sagt, men nakke/skuldermassasje kan også hjelpe.
Det tror jeg faktisk kunne vært bra. Den kom etter tur i går, men våkna med en sykt stiv nakke som nesten ikke kunne beveges på i går morges. Kan jo være relatert.
Faktisk så drakk jeg mer i går enn jeg har gjort hele siste uken til sammen, så jeg lurte faktisk på om jeg kunne være overhydrert, haha. Tissa iallfall sykt mye. Men bikka neppe 2 liter.
Tak for svar alle :)

Har dessverre ingen andre råd enn det som er gitt, men ønsker deg god bedring :-)

Forresten, er du forkjøla siden du hoster? Om du er tett kan saltvannsspray løsne litt og kanskje du slipper noe av Trykket?
Hadde litt vondt i halsen i tre dager for en måned siden ganske nøyaktig, og etter det har jeg hosta masse og hatt småfeber. Kroppen min virker ikke interessert i å ordne opp. Men er heldigvis ikke snørrete :)

Ja, og hodepinen blir bare verre utover dagen. Har tatt paracet fire ganger, men det hjalp ingen verdens ting. Frisk luft og vann hjelper heller ikke. Ser du har fått tips om massasje, jeg får prøve det :) God bedring, håper det gir seg snart for oss begge :)

Jeg plages også med hodepine, hver dag. Utrolig slitsomt, og ingenting som hjelper, må bare ta det med ro med noen rolige rusleturer ut i frisk luft... Håper ikke dette varer hele svangerskapet :wacky:

Back
Topp