Ai, magen min!

snopeguri

Elsker forumet
Har sånt ubehag i magen, helt nederst der livmoren er...Er skikkelig oppblåst! Ser gravid ut[:'(] 
Hva kan det være?? Er på dag 22 i syklusen....
Litt ømt å trykke på magen.. (går ikke på medisiner, så det er normal syklus) Menskvisene mine har ikke gått bort heller... pleier liksom å ha fri fra de når jeg ikke har mensen![:)]

Nå hvet jeg for lite om din syklus til å gi deg noen gode svar, men jeg kan anta litt da:

Du har kviser nå, for det kan man få ved el av LH hormonet og overgangen til progrestrone også.
Du har el snart - ettersom du er oppblåst og merker noe i magen.

Hm...andre ting kan være syster, men dette her hvet jeg ikke så mye om.
Eller du har væskeopphopning?????? eh....dårlig forslag
Du har lagt på deg[8D]
Nei jeg hvet ikke jeg - dette her blir bare tull.

Vanskelig spørsmål foresten, dersom det ikke blir bedre for du ta en sjekk hos gynkologen.

jeg har hatt sånn mange ganger egentlig når vi prøvde så godt vi kunne,....[;)] men jeg tror det var lykkeønskninger om å være gravid.. for hver gang jeg hadde tenkt kjøpe test, kom mensen

ORIGINAL: tm2306

jeg har hatt sånn mange ganger egentlig når vi prøvde så godt vi kunne,....[;)] men jeg tror det var lykkeønskninger om å være gravid.. for hver gang jeg hadde tenkt kjøpe test, kom mensen

Sign denne. Har hatt det sånn kvar mnd. Har testa nåken gonger og så kom mensen rett etterpå..

Takk for svar![:)] Har kommet seg litt nå da, så tror nok det var enten EL eller luftsmerter...
Trodde aldri at jeg var gravid, har jo fått vite at det er veldig usannsynlig at vi klarer det alene.
Men det stikker fortsatt i magen av og til. Men siden gyn sa at alt var ok før jul, får jeg slå meg til ro med det[8D]

Back
Topp