Finnes det fremdeles sånne gratis eller hvilken anbefaler dere? Hadde angelcare sist..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det stemmer!Skal bare bruke hundeposer rett i søpla - syns de bleiebøttene lukter på varme fliser og det blir dyrt i lengden
Har ikke link men detteJeg har ikke tenkt til å ha bleiebøtte fordi jeg har hørt at det lukter så fælt på varmekabler. Tenker å bare bruke hundeposer og kaste i søpla. Må ut og kaste hver dag uansettmen kan noen sende link til den bøtta fra IKEA??
![]()
Har ikke link men dette![]()
Har den ikke, ble nysgjerrig og måtte lete den fram når folk her snakket om den.Takk!har du denne? er det noe forskjell på den og en vanlig søppelbøtte liksom?
![]()
Takk!har du denne? er det noe forskjell på den og en vanlig søppelbøtte liksom?
![]()
Den har vi og kjøpt, syntes det virket mest praktiskJeg tenkte å bruke en sånn IKEAbøtte som man henger på stellebordet jeg, og poser jeg knyter selv. Men er det ikke på babyshop du får gratis en eller annen type?
Det er igrunn en vanlig søppelbøtte, men du kan henge den på kanten av stellebordet.![]()
Har den ikke, ble nysgjerrig og måtte lete den fram når folk her snakket om den.
Går for å ha en pose på stellebordet som blir kastet hver dag, og ta alle bleier i bleiepose eller hundeposer