Ai.. Har ikke skaffet bleiebøtte..

Midnattsol

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Finnes det fremdeles sånne gratis eller hvilken anbefaler dere? Hadde angelcare sist..

Jeg tenkte å bruke en sånn IKEAbøtte som man henger på stellebordet jeg, og poser jeg knyter selv. Men er det ikke på babyshop du får gratis en eller annen type?

Skal bruke bleieposer eller hundeposer og kaste rett i søpla!
Bleiebøtta blir dermed stående på loftet!

Har fått bleiebøtte, men hadde egentlig ikke lyst på :p fikk på barnevognhuset.. ;)

Skal bare bruke hundeposer rett i søpla - syns de bleiebøttene lukter på varme fliser og det blir dyrt i lengden

Synes refillen til disse gratis bleiebøttene er så dyre :p så jeg har kjøpt den fra ikea som kan henges på stellebordet, så har jeg bare egne poser i den ;) Bleier må kastes hver dag uansett, så gjør ikke noe at den ikke er så stor :)

Jeg hentet en sånn bleiebøtte på barnas hus forrige gang, så har jeg tenkt at det tilbudet "bryr jeg meg ikke så my om" denne gang. Men så slo det meg at det er vel en refill med i bøtta? Og en refill er jo verd 100kr :)
Får man hente en ny bøtte tror dere?
Har jo allerede kjøpt en pakke refill på tilbud, men en gratis til skader jo ikke ;)

Skal bare bruke hundeposer rett i søpla - syns de bleiebøttene lukter på varme fliser og det blir dyrt i lengden
Ja det stemmer! :o
Det lukter fryktelig om man har varmekabler i gulvet... Vi hadde den på gjesterommet sist, men nå har vi mye større bad.
Huff da, tror vi må finne på noe lurt med den, for jeg har kjøpt en pakke med refill allerede :P
Lurt med hundeposer da :) det har jeg brukt mange år på storebror etter at vi slutta me bleiebøtten på han :)

Jeg har ikke tenkt til å ha bleiebøtte fordi jeg har hørt at det lukter så fælt på varmekabler. Tenker å bare bruke hundeposer og kaste i søpla. Må ut og kaste hver dag uansett :) men kan noen sende link til den bøtta fra IKEA?? :)

Bleiebøtte=stinkebøtte!
Kaster i hundeposer/småposer hver gang og får ut i søpla fortest mulig!

Jeg har ikke tenkt til å ha bleiebøtte fordi jeg har hørt at det lukter så fælt på varmekabler. Tenker å bare bruke hundeposer og kaste i søpla. Må ut og kaste hver dag uansett :) men kan noen sende link til den bøtta fra IKEA?? :)
Har ikke link men dette :)

Vedlegg

• 1474285705498.jpg
    1474285705498.jpg
    36,1 KB · Visninger: 58
Takk! :) har du denne? er det noe forskjell på den og en vanlig søppelbøtte liksom?:p
Har den ikke, ble nysgjerrig og måtte lete den fram når folk her snakket om den.
Går for å ha en pose på stellebordet som blir kastet hver dag, og ta alle bleier i bleiepose eller hundeposer

Jeg tenkte å bruke en sånn IKEAbøtte som man henger på stellebordet jeg, og poser jeg knyter selv. Men er det ikke på babyshop du får gratis en eller annen type?
Den har vi og kjøpt, syntes det virket mest praktisk :-)

Det er igrunn en vanlig søppelbøtte, men du kan henge den på kanten av stellebordet. :)

Ja fikk sett litt nærmere på den. Funker dårlig her da vi bruker vaskemaskinen som stellebord :p da blir det hundeposer i vanlig søppelbøtte, haha :p

Har den ikke, ble nysgjerrig og måtte lete den fram når folk her snakket om den.
Går for å ha en pose på stellebordet som blir kastet hver dag, og ta alle bleier i bleiepose eller hundeposer

Det blir nok bare hundeposer i vanlig søppelbøtte her :p enkelt og greit :p

Back
Topp