Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Baby badet og jeg bestemte meg for å klippe de lange neglene hennes... Skulle ønske jeg ikke hadde gjort det, for kom til å klippe litt i huden fingertuppen hennes... Stakkar lille, har enormt dårlig samvittighet nå!!!
Det går nok bra vettu
Jeg pleier å bite neglene til Emma, er redd for å klippe i fingrene og synes det går bra å bite de.... Gjør det ofte mens jeg ammer eller hun sover på fanget mit, da er hun helt avslappet.
Kommer til å gjøre det fremover! Stakkar lille jenta mi, føler meg helt forferdelig. Gråt når jeg fortalte mannen om det... :S Men ja, det går nok godt.
Har hørt om de som klippet av helt ytterst på alle fingertuppene, ekkelt!
Vi har prøvd å rive/bite av, men ble ikke så bra som da vi til slutt forsøkte oss med babyneglesaksen. Pappa klippet forsiktig, mens mor holdt hånden til slapp baby, fungerte overaskende bra.
Uff like skummelt hver gang, jeg fåt ikke til å bite så har måtte klipt med alle 4. Det har gått bra. Så søt du er som gråt, bare beviser for en flott mamma du er det <3
Uff like skummelt hver gang, jeg fåt ikke til å bite så har måtte klipt med alle 4. Det har gått bra. Så søt du er som gråt, bare beviser for en flott mamma du er det <3