Ai ai ai!

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Baby badet og jeg bestemte meg for å klippe de lange neglene hennes... Skulle ønske jeg ikke hadde gjort det, for kom til å klippe litt i huden fingertuppen hennes... Stakkar lille, har enormt dårlig samvittighet nå!!! :(

Sent from my iPad using BV Forum

Det går nok bra vettu ;)
Jeg pleier å bite neglene til Emma, er redd for å klippe i fingrene og synes det går bra å bite de.... Gjør det ofte mens jeg ammer eller hun sover på fanget mit, da er hun helt avslappet.

Kommer til å gjøre det fremover! Stakkar lille jenta mi, føler meg helt forferdelig. Gråt når jeg fortalte mannen om det... :S Men ja, det går nok godt.

Jeg klipper når hun spiser, for da er hun som regel veldig rolig:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg klipper også. Men kun når han sover i dyyyp søvn. Er så fort at han drar til seg handa osv i søvne da, men klipper heller lite men ofte :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har hørt om de som klippet av helt ytterst på alle fingertuppene, ekkelt!
Vi har prøvd å rive/bite av, men ble ikke så bra som da vi til slutt forsøkte oss med babyneglesaksen. Pappa klippet forsiktig, mens mor holdt hånden til slapp baby, fungerte overaskende bra.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Uff like skummelt hver gang, jeg fåt ikke til å bite så har måtte klipt med alle 4. Det har gått bra. Så søt du er som gråt, bare beviser for en flott mamma du er det <3

Off :( Samme er eg livredd for å gjere. Her klipper samboer neglene når Jacob sover i fanget mitt. Han er litt tøffere enn meg heldigvis. :)

Back
Topp