Ahus?

Isabelam

Flørter med forumet
Er det noen som har erfaring med å ha født på ahus? Er det noen som vet hvordan det er med rom der? Får man eget rom sånn at far kan være med hele veien, eller kan man havne på et felles rom og far må da dra hjem?
Har født på Ullevål før og der kan man jo risikere å havne på felles rom...

Jeg fødte der i mai 16.
Fødsler uten komplikasjoner kommer ganske raskt over på barselhotellet. Far fikk være med, tror det kostet 300 kr natta. Han måtte også kjøpe egen mat. Vi koste oss masse der :)

Ved komplikasjoner hvor man blir liggende på intensiven, må far reise hjem og der kan man måtte dele rom.
Det er nok ikke størst pågang i oktober :)

Jeg fødte der i mai 16.
Fødsler uten komplikasjoner kommer ganske raskt over på barselhotellet. Far fikk være med, tror det kostet 300 kr natta. Han måtte også kjøpe egen mat. Vi koste oss masse der :)

Ved komplikasjoner hvor man blir liggende på intensiven, må far reise hjem og der kan man måtte dele rom.

Okei, det hørtes jo ganske greit ut! Tusen takk for svar

Er det noen som har erfaring med å ha født på ahus? Er det noen som vet hvordan det er med rom der? Får man eget rom sånn at far kan være med hele veien, eller kan man havne på et felles rom og far må da dra hjem?
Har født på Ullevål før og der kan man jo risikere å havne på felles rom...

Jeg skal også føde på Ahus (første gang jeg er gravid), så også spent!

Jeg fødte der i mai 16.

Vet du om de har lystgass/badekar på alle stuene, eller må man spørre om det på forhånd? :rolleyes:

Hei! Fødte min jente på Ahus april 16 (hadde tidligere hatt en fødsel på Ullevål). Var superfornøyd med Ahus, kan varmt anbefale det sykehuset. Jeg fødte en mnd før termin, og måtte derfor være på barsel-avd i steden for hotellet. Det var dobbeltrom. Selvfølgelig ikke ideelt akkurat det da, men gikk ok. Flotte fødestuer (tror kanskje det var lystgass og badekar på alle ja? Litt usikker, var iallfall det på min). Var store og gode rom, det var deilig. Fornøyd med personell også, bortsett fra ei sur pleier på barsel ;-) Er vel alltid en eller to... :) Jeg var fornøyd med både Ullevål og Ahus, men hadde nok valgt Ahus igjen dersom jeg fortsatt bodde østpå

Back
Topp