Ahus vs Ullevål ??

karma1

Betatt av forumet
Har født på Ullevål og var ganske misfornøyd med hele opplevelsen. Det eneste som var bra var hotellet og maten..Hehe. Så nå tenker jeg føde på ahus da jeg har hørt mye positivt. Noen med erfaringer fra begge? Eller erfaringer med ahus? Minus og pluss?

Bare erfaring med Ullevål. Ser litt på Bærum selv for tiden, eneste i området med lystgass..

Bærum har ikke nyfødtintensiv, bare så du vet det.

Hvorfor ikke Riksen?

Ahus har stengt lystgassen.
Riksen har ikke hotell. Fordeler og ulemper med alle gitt :-P

Jeg skal føde for første gang og lurer fælt selv. Jeg bor jo i Oslo, så Ullevål er det naturlige valget. Har tenkt litt på Riksen også, men så har vi bare ti minutter med bil ut til Ahus... Godt jeg har litt tid å bestemme meg på...

Ahus åpner lystgassen idag tror jeg faktisk, har bare vært stengt en liten periode.. Vennine mi fødte der forje uke og var litt bitter for at fødselen ikke ventet til denne uken...hehe

Ahus åpner lystgassen idag tror jeg faktisk, har bare vært stengt en liten periode.. Vennine mi fødte der forje uke og var litt bitter for at fødselen ikke ventet til denne uken...hehe
Ah! Så kjekt! Ahus er jo veldig nytt og fint :-)

Jeg var rimelig misfornøyd med Ahus. Gikk med grusomme rier i to og et halvt døgn før jeg fikk lov til å komme inn. o_O Viste seg at det var fordi vesla lå feil. Tror allikevel jeg bruker Ahus igjen. De har visst fortsatt lystgass, og denne gangen er jeg ikke en usikker førstegangsfødende som lar meg avspise med tullball.

Ahus har stengt lystgassen.
Riksen har ikke hotell. Fordeler og ulemper med alle gitt :-P
Jeg har også hørt at den har vært stengt en periode pga dårlig ventilasjon, men at den er klar igjen om kort tid/nå :)

Back
Topp