ahus?? spørsmål,

bambii86

Glad i forumet
noen som vet om far får sove på barsel på a hus??vet det ikke var slik før.. noen som vet hvordan det er nå??

Man får lov, men er ikke noe behagelig fordi dem får ikke seng, kun en stol å sove i..[:(]

Dette skjedde hvertfall søsteren min som fødte i november [;)]

ja det lurte jeg litt på og... men er  det noen som vet om det er bygd barselhotel der nå???? mente å høre at det skulle bli
det der...???

Det har hvertfall ikke kommet der enda.. Kun en barselavdeling. Får oppdateringer på dette hver dag siden samboeren min jobber på ahus [:)]

er det jeg har hørt om å-skulle opp i 2010 men når??
ORIGINAL: Tiffany

ja det lurte jeg litt på og... men er  det noen som vet om det er bygd barselhotel der nå???? mente å høre at det skulle bli
det der...???

jeg har søkt meg til fredrikstad denne gangen pga famrom,men syntes det er litt langt... mye kortere til a hus..
ORIGINAL: jinah

Man får lov, men er ikke noe behagelig fordi dem får ikke seng, kun en stol å sove i..[:(]

Dette skjedde hvertfall søsteren min som fødte i november [;)]

Ja men så finnes det jo spesielle tilfeller. Aså vis man må være igjen å sånn.. Som sagt min kjære er portør så kan klarer lett å trille inn en ekstra seng til deg [8D] Men det spørs jo hvem som er på vakt og om dem gidder. Men det er fullt mulig, men typen til søteren min var der hele dagen og dro hjem og sov. veet ikke hvor aktuelt det er for deg men.. [:)]

ORIGINAL: bambii86

jeg har søkt meg til fredrikstad denne gangen pga famrom,men syntes det er litt langt... mye kortere til a hus..
ORIGINAL: jinah

Fredrikstad? hvor bor du?[:-], blir det ikke enklere med riksen da?

Jeg juger.. hehe det er vist barselhotel på ahus [:)] Men barselavdelingen er også veldig bra uansett for der får man mere hjelp [:)]

Barselhotell på Ahus??? Det trur jeg ikke det er men kan jo hende jeg har feil...Skjønner ikke helt hvor det hotellet er isåfall?! Når jeg pratet med avd.leder på føden for noen dager siden pga noen spørsmål så nevnte hun bare barselavd... Men som sagt: Kan jo hende jeg tar feil...

Og da sa jordmor at det var bare far som kunne komme på besøk på barsel + søsken (men det var bare i visittiden) Hvis det skulle komme noen bestemødre ol..måtte vi gå ut fra avdelingen.. Dette for at det skal være litt roligere for mor og barn siden vi er på barsel så kort tid...

Det kan jo hende man er heldige å få enerom og da er det jo ikke noe problem for far og bli over, men han får sikkert ikke seng da... Like greit at han sover hjemme for min del...[;)] Tenker det blir deiligere å være på barsel nå siden det bare er 1 og 2-mannsrom.  

Jeg skal føde på Ahus og tror ikke det er barselshotell der... Da må det i såfall ha åpnet omtrent i går [:D] Vet det skal komme, men tror ikke det er der nå...

Back
Topp