Ahus-fødende!! :D

•Ellibelli•

Gift med forumet
Nå har de begynt å sette opp timer til junimammaene! :D
Ringte ahus nettopp, og fikk time over tlf! :D 7.januar skal jeg på oul :D

Ja, på Ahus. Hvordan i all verden fikk du Ski når du er tilknyttet Ahus? Jeg tenkte først Skien her, men det er jo litt vel langt unna.
Ski sykehus er visst under Ahus.. Litt på samme måte som at det i Moss er tilknytta sykehuset i Østfold (nå Kalnes)

Jeg har også fødeplass på ahus og skal på oul på Ski sykehus. Jeg bor nærmere Ski sykehus, så veldig deilig å slippe å kjøre til ahus. De er veldig flinke, synes jeg. Var der på oul forrige graviditet også.

Jeg mener at jeg hørte en gang at ski avlaster ahus når det er mye trøkk, men ikke helt sikkert. :)

Jeg har også fødeplass på ahus og skal på oul på Ski sykehus. Jeg bor nærmere Ski sykehus, så veldig deilig å slippe å kjøre til ahus. De er veldig flinke, synes jeg. Var der på oul forrige graviditet også.

Jeg mener at jeg hørte en gang at ski avlaster ahus når det er mye trøkk, men ikke helt sikkert. :)
Jeg bor forøvrig nærmere ski enn Lørenskog jeg og, så er helt greit sånn sett altså :)

Jeg ba legen min søke fødeplass på ahus siden det er kjappere å reise dit for meg en Ullevål i rush. pluss det var helt likegyldig for meg hvor han sendte søknaden. Ikke hørt noe, men over en måned til jeg må ha ultralyd så ikke noen hast.

Back
Topp