Ahrggg!!

Ulva

Forumet er livet
FAEN så jeg HATER denne leiligheta vi bor i nå! [:@] Er så jæ***g trangt her at jeg blir snart gærn!! [:@][:@] Har nesten ikke skap plass på kjøkkenet, så over halvparten av kjøkkentingene står nedpakket i esker + alt det andre som vi har som står pakket ned i esker. Vi har 2 soverom og ene soverommet fungerer som bod/gjesterom...der inne står det rundt 20-24 esker full av ting som vi ikke har plass til inne i stue/kjøkken... + der står også 180 cm dobbelseng, babyting og tang, støvsuger, symaskin, klesstativ +++ Hver gang vi trenger noe der inne så er det å bære ut halve rommet i gangen for å få plass til å lete etter ting....GAAAAHHH!!! [:@] Skulle inn der i stad å finne sommergardinene til stua, som jeg hadde tenkt å henge opp i dag. Da jeg var kommet halveis i leitinga gav jeg en go f!!! 
Kjøkkenet er alt for lite, badet er knøtt og inne på soverommet vårt må vi ha skittentøyskurvene med skittenklærklær + vår seng, barneseng +++

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er så DRITTTT LEI dette!!! [&o][&o][&o][&o][&o]

Ikke har sambo lyst å flytte til annen leilighet heller siden vi sparer en del penger med å bo her... bruker lite med strøm (veldig varm leilighet), er inkludert internett og parabol, og forsåvidt ikke noe dyr husleie... men uansett... *river meg i håret*!!

[&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@]

...kan jo også nevne at vi har dessuten lagret ting både hjemme hos foreldrene mine og foreldrene til sambo, siden vi ikke har plass... [8|][&o]

Off.. høyrest egentlig ut som du mistrivst skikkelig!!!
Det unner eg deg ikkje!

Dåkke må nesten flytte før alt håret ditt er vekk, vist ikkje blir det jo store utgifter på extentions [8D]

Viktig å trivest! sjøl om en ikkje skal bu seg i hel....
FDår ikkje du han med på å flyttte?

Trives greit nok her men at vi har for liten plass gjør at jeg blir så irritert og frustrert innimellom. Nytter liksom ikke rydde heller...blir det ryddig på en plass blir det rotete en anne plass pga vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av ting... Er ganske så irriterende siden jeg er av typen som liker å ha det ryddig rundt meg.
Om jeg maser nok så går nok sambo med på å flytte etterhvert...

Jeg skjønner deg så godt, vi bor også i en liiten leilighet. Flytter rot fra den ene kroken til den andre, er bittelitt fornøyd ett øyeblikk, så er det kaos igjen [:@] Håper du får han med på flytting snart, for her er jeg i hvertfall overlykkelig over at sambo har delt min "frustrasjon", slik at det er husbygging på gang..

Back
Topp