Ulva
Forumet er livet
FAEN så jeg HATER denne leiligheta vi bor i nå! [:@] Er så jæ***g trangt her at jeg blir snart gærn!! [:@][:@] Har nesten ikke skap plass på kjøkkenet, så over halvparten av kjøkkentingene står nedpakket i esker + alt det andre som vi har som står pakket ned i esker. Vi har 2 soverom og ene soverommet fungerer som bod/gjesterom...der inne står det rundt 20-24 esker full av ting som vi ikke har plass til inne i stue/kjøkken... + der står også 180 cm dobbelseng, babyting og tang, støvsuger, symaskin, klesstativ +++ Hver gang vi trenger noe der inne så er det å bære ut halve rommet i gangen for å få plass til å lete etter ting....GAAAAHHH!!! [:@] Skulle inn der i stad å finne sommergardinene til stua, som jeg hadde tenkt å henge opp i dag. Da jeg var kommet halveis i leitinga gav jeg en go f!!!
Kjøkkenet er alt for lite, badet er knøtt og inne på soverommet vårt må vi ha skittentøyskurvene med skittenklærklær + vår seng, barneseng +++
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er så DRITTTT LEI dette!!! [&o][&o][&o][&o][&o]
Ikke har sambo lyst å flytte til annen leilighet heller siden vi sparer en del penger med å bo her... bruker lite med strøm (veldig varm leilighet), er inkludert internett og parabol, og forsåvidt ikke noe dyr husleie... men uansett... *river meg i håret*!!
[&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@]
...kan jo også nevne at vi har dessuten lagret ting både hjemme hos foreldrene mine og foreldrene til sambo, siden vi ikke har plass... [8|][&o]
Kjøkkenet er alt for lite, badet er knøtt og inne på soverommet vårt må vi ha skittentøyskurvene med skittenklærklær + vår seng, barneseng +++
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er så DRITTTT LEI dette!!! [&o][&o][&o][&o][&o]
Ikke har sambo lyst å flytte til annen leilighet heller siden vi sparer en del penger med å bo her... bruker lite med strøm (veldig varm leilighet), er inkludert internett og parabol, og forsåvidt ikke noe dyr husleie... men uansett... *river meg i håret*!!
[&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@]
...kan jo også nevne at vi har dessuten lagret ting både hjemme hos foreldrene mine og foreldrene til sambo, siden vi ikke har plass... [8|][&o]