Våknet jo til fullstendig snø kaos i kr.sand i dag og da meg og det allerede verkende bekkenet hadde levert ungene i bhg stod jeg 35 min i kø på vei til jobb på en tur som pleier å ta syv min. Når jeg da endelig skal hjem igjen er det jo seff kommet enda mere snø. Var inne og handlet masse til bursdagsfeiring for eldste jenta i morgen og når jeg endelig svingen inn gata vår er det jo såkalt ikke brøyta! Så hvem kjører seg i tillegg fast?! Måtte ut å skrape og spa med hendene for å komme løs. Kom til slutt løs og fikk parkert på medstudenter av husene et godt stykke fra huset vårt( for kom jo ikke rundt). Og måtte jo da gå opp i snøen og klarte seff og skli og det føltes som ti kniver i bekken og symfysen. Kom hjem med er veldig verkende bekken, så kan nesten ikke gå, og masse kynnere etter alt styret. Mannen måtte senere ned og hente varene i bilen og hente ungene. Dritt dag og dritt snø!! Ville ikke ha mere snø nå! Vil ha vår!! Sånn, dagens klage tråd her. Hehe for føler jo virkelig ikke jeg får sympatien jeg trenger fra hjemmefronten!