AHHHHHHH *Dagens planer*

KathMor

Forumet er livet
Endelig er det helg! *Tar seg en sånn inni nattegampen fortjent cola så det holder!!* [8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Neste stopp etter en rolig morgen IKEA [8D][:D] Dere har på plakaten i dag?

Hehe... Kos deg på ikea du! [:D] Noe spess du skal kjøpe deg???

Her er mini hjemme i dag. Når jeg har fri å han har blitt ett mareritt å levere i barnehagen så holder jeg han hjemme. Vi skal på 2 års kontroll 11.30. Utenom det skal vi bare kose oss.[:)]

Lys fra Ikea er et MUST, spes de som lukter vanilje mmmmmm.. [:D] SÅ skal jeg lage en "adventsstake", kjøpt bånd og tall som skal knyttes rundt lysa, så kjøper jeg da lys fra Ikea så lukter det så godt + billig! Men er begrenset hvor mye jeg får handlet pga 1: 8500kroner nettopp brukt på MAC, 2: tar buss med vogna [8D]

Vil han ikke i barnehagen da nei, kjedelig da [&:] Håper dere koser dere hjemme uansett!! [:D]

God november morgen! [:)]

Jeg har også tatt helg, og sitter her med ett glass cola ( kremt...) Har jobbet min siste arbeidshelg, heretter er det kun dagtid ( lurer egentlig på hvordan jeg skal klare det siden ungene er oppe kl 5 for tiden) Nå har jeg fri to dager,så skal jeg jobbe min siste arbeidskveld.. Så 1,5 uke ferie før jeg starter i den nye jobben![:)]

Jeg må tvinge meg i seng en tur, har tenkt og sove noen timer,ellers venter ett lass med husarbeid... Skal på en visning i kveld,det blir spennende.. Men har ikke så store forhåpninger,siden hus er råttent dyrt her. Men er gøy og gå på visning uansett.

[:)]

God morgen!
Her var vi tidlig oppe i dag, men snuppa var tidlig i seng i går og da..[;)]
Mannen skal øyeblikk kjøre henne i bhg. Men han sovna sammen med lillesnuppa... Og han tør ikke være alene med henne i tilfelle hun blir sulten, så vi får vel bare vente..[8D]

I dag skal vi på bytur og gjøre noen ærend.. Opphold og fint vær, så det blir koselig![:)] Meldt øspøsregn resten av uka..[:'(][:'(]

åååh, jeg vil og på ikea...[:D] koselig m en hviledag [:)] 

her har vi en rolig formiddag. k har dratt for å klippe seg.

jeg og heine skal på barseltreff klokka2. spent og gleder meg!

Back
Topp