Ahhhh... jeg er så kvalm!! Og lei!

Heffalumpen

Glad i forumet
har slitt med kvalme omtrent hele svangerskapet og nå på slutten når det nye høyder! Det er så forferdelig slitsomt (syns synd på meg selv)!!! Har to uker igjen på jobb og masse jeg skulle ha gjort der før jeg slutter - men i stedet sitter jeg hjemme og er kvalm om tenker på alt jeg skulle ha gjort! Frustrert - så må bare syte litt her inne (Sorry...!)

Sender deg en klem! Håper du føler deg bedre med litt hvile! Ikke tenkt på jobben, de klarer seg nok :) Føler meg veldig heldig som er i så god form så seint i svangerskapet..

Sent from my iPhone using BV Forum

Sender deg en klem! Håper du føler deg bedre med litt hvile! Ikke tenkt på jobben, de klarer seg nok :) Føler meg veldig heldig som er i så god form så seint i svangerskapet..

Takk skal du ha! Jeg har også vært så frisk de to andre gangene jeg har vært gravid, derfor er dette så nedtur... Og jeg tror jo selvfølgelig jeg er helt uunværlig på jobb, derfor har jeg så dårlig samvittighet når jeg ikke er der. Men de greier seg nok...:rolleyes:

Du må jo ut i permisjon uansett så to uker fra eller til er jo ikke så mye ;)

har slitt med kvalme omtrent hele svangerskapet og nå på slutten når det nye høyder! Det er så forferdelig slitsomt (syns synd på meg selv)!!! Har to uker igjen på jobb og masse jeg skulle ha gjort der før jeg slutter - men i stedet sitter jeg hjemme og er kvalm om tenker på alt jeg skulle ha gjort! Frustrert - så må bare syte litt her inne (Sorry...!)

Jobben skal du ikke tenke på! Når jeg nevnte for min sjef at jeg hadde dårlig samvittighet ovenfor jobb når jeg ble sykemeldt ble han nesten sur... Det var da det siste jeg skulle tenke på nå! Hehe

God bedring og masse gode klemmer! Denne kvalmen er helt forferdelig!

Jobben skal du ikke tenke på! Når jeg nevnte for min sjef at jeg hadde dårlig samvittighet ovenfor jobb når jeg ble sykemeldt ble han nesten sur... Det var da det siste jeg skulle tenke på nå! Hehe

God bedring og masse gode klemmer! Denne kvalmen er helt forferdelig!

Liker å rydde opp i saker og ting før jeg slutter, greier ikke helt å la være... nå er det bare ei uke igjen. Jobber fra 12-15 og det tror jeg skal gå neste uke også........

Har ikke noe håp om så mye bedring før dette svangerskapet er over, men takk for omtanken!!

Back
Topp