Ahhh....

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Jeg kjeder meg!!! Vet at det mest vanlige er å legge seg i disse tider! Men det har jeg jo ikke vett til! Vesla har våkna mange ganger i kveld, så tørr ikke gjøre noe som bråker, selvom jeg er litt sulten. I tillegg har jeg litt halsbrann etter colaboksen jeg holder på med, så den bør jeg ikke drikke mer av. OG de har begynte å sende den sesongen av HSPCA(animal cops houston) som jeg nettopp har sett ferdig! Bah!!

Godt det er flere som ikke har vett til å legge seg ;).. Eller, jeg har kagt meg nå da, men klarer ikke å sove før jeg har tatt en runde på ipaden :P..

Sent from my iPad using BV Forum

Måtte flire litt når jeg så dette hehe... tror jeg sovnet før 10 eller noe i går, slapp som en fille. :p

Måtte flire litt når jeg så dette hehe... tror jeg sovnet før 10 eller noe i går, slapp som en fille. :p

Haha ;).. Jeg sover store deler av dagen, og ofte en lur etter frøkna har lagt seg i 18:30 tida jeg da, hvis ikke overlever jeg ikke dagene ;).. Men har aldri vett til å legge meg tidlig, gubben drar på jobb enten 23, 00, eller 01 om natta, alt ettersom hvor han kjører, å jeg får aldri lagt meg før minst en time etter at han har dratt :p..

Sent from my iPad using BV Forum

Soving er plutselig blitt en førsteprioritet her :p Hvis jeg ikke får sove så bryter H.....e løs haha :p

Har ikke sjans til å være våken etter kl. 23. Egentlig er min nye leggetid kl. 21. Etter det er jeg zombie

Legger meg/er stuptrøtt ca 20-21. Men våkner for en tissetur ca 3, og da er jeg lys våken i to timer etterpå. Noen andre som har det sånn?

Back
Topp