Ahh.. Nå er jeg sugen på litt scrapping!

tullmusa

Forumet er livet
For nå er det LEEENGE siden! Hmmm.. Før jul tror jeg.. [8|] Jobbet som F for å bli ferdig med gave -og brettealbumene, og exploding boxene. Var litt lei ja![:'(] (men morro likevel[:D])

Men nå tror jeg at jeg har hatt scrappesug et par uker. Scrappepulten er snart rydda frem (samla seg opp mye rot jah!), og da blir det ENDELIG scrappings på meg![:D]

Noen som har laga noen jule-LO'er? Har litt lyst å lage det. Ikke helt lei jula enda. Hihi![:D]

Herlig å være tilbake ja![:D]

Tok selv en scrappepause etter alt som skulle lages til jul.
Var så herlig når det begynte å bygge seg opp et scrappesavn igjen etter noen få uker bare[:D]

Fikk en bestilling på et tagkort til en 30 års dag, det har jeg tatt fatt i nå.....
Et par bursdagskort skal lages....

Og jeg gleder meg til å lage et par Lo'er igjen!

Og 29. mars skal vi på scrappetreff igjen! Weeee![:D][:D][:D]
Gleder meg kjempe mye, for sist gang holdt vi på å kose oss glugg ihjel![8D][:D][:D][;)]

.......Men nei, jeg har ikke lagd noen jule Lo'er.....[:D]

Har du skifta nick?? Det var nå bra jeg fikk det med meg nå.. Hihi!

Ja, det er hærlig å ha scrappesavn. Det er nesten som en forelskelse. [:D] Du lager jo mye kort også.. Jeg får ikke helt dreisen på det.. Skulle ha laget et velkommen til verden-kort, men får se om jeg ikke heller tar en tur på bokhandelen. [8D]

Så deilig med scrappetreff! Har sååå lyst å dra på selv! Snakka med ei venninne i forrige uke, og hun var sugen på en scrappekveld med en 3-4 jenter hos henne. Jaaa, det må hun GJERNE invitere meg med på![:D] Tenk å få scrappe, OG få litt alenetid ute av huset. DET er lenge siden det![:D]

Gikk litt lei eg og etter alle julekortene og gavene, men er såååå klar for å scrappe noen LO'er nå, men nå er halvparten av scrappesakene mine pakket bort og satt på lager, og ikke har jeg noe scrappeplass heller[8|] Er midt i salg av leilighet/flytting, så det spørs om det blir så mye scrapping før vi komer oss på plass i den nye leiligheten.....

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Gikk litt lei eg og etter alle julekortene og gavene, men er såååå klar for å scrappe noen LO'er nå, men nå er halvparten av scrappesakene mine pakket bort og satt på lager, og ikke har jeg noe scrappeplass heller[8|] Er midt i salg av leilighet/flytting, så det spørs om det blir så mye scrapping før vi komer oss på plass i den nye leiligheten.....

Ahh.. Jeg blir litt sugen for deg jeg.[:D] Men det blir jo deilig å komme inn i ny leilighet da, og du digiscrapper jo også. Men alikevel, det er noe spesielt med å håndscrappe.. Det er så deilig å avslappende liksom.[:)]

ORIGINAL: TuridLaila

Er selv også scrappesugen ja!

Men nå er det bryllupsinvitasjoner til ei venninne som er 1. prioritet, og så er jeg med i scrappekrigen på scrapping.no.

25. februar skal jeg være kursintruktør på Familieskatter, det krever jo en del forberedelser. Så folkens, hvis dere vil bli flinkere på journaling og overskrifter må dere møte opp da[:D] Om ikke annet for å se meg skikkelig nervøs[:D]

Dessuten er det ikke bare bare å ha scrappesaker overalt lengre, nå som snuppa kommer til OVERALT. Jeeeez, for ei klatremus[:D]

Hehe! Ja, jeg syns min kar har fått veeldig lange fingrer i løpet av et par mnd. Han vokser fort![8D]

Scrappekrigen? Hva er det? Er ikke så mye på scrapping.no, så har ikke fått med meg det nei. [:)] Så kult at du skal være instruktør! Kunne godt tenke meg å dra på noe kurs/treff på en butikk, men er jo ingen her i området. Hmmrf![8D]

ORIGINAL: TuridLaila

Er selv også scrappesugen ja!

Men nå er det bryllupsinvitasjoner til ei venninne som er 1. prioritet, og så er jeg med i scrappekrigen på scrapping.no.

25. februar skal jeg være kursintruktør på Familieskatter, det krever jo en del forberedelser. Så folkens, hvis dere vil bli flinkere på journaling og overskrifter må dere møte opp da[:D] Om ikke annet for å se meg skikkelig nervøs[:D]

Dessuten er det ikke bare bare å ha scrappesaker overalt lengre, nå som snuppa kommer til OVERALT. Jeeeez, for ei klatremus[:D]

Hmmm, det hørtes litt interessant ut.... vet du pris og klokkeslett????? Er rett før flytting, så vet ikke om jeg får vært med, men det hadde jo vært kjekt[8|]

Ahh.. Kveldens resultat ble 1 og 3/4 LO. [:D]

ORIGINAL: tullmusa

Ahh.. Kveldens resultat ble 1 og 3/4 LO. [:D]
Få se resultatet da![;)]

Nææh, det gidder jeg ikke. Iallefall ikke nå. [;)]

Back
Topp