AHH HVA BETYR DET???????

MINA_143

Andre møte med forumet
hei hei....
Jeg tok graviditetstest igår men har ik ikm før mandag den 5.des..
Jeg fikk svak strek som betyr altså at jeg kan være gravid.. ble så glad må jeg innrømme..
Men når jeg så graviditetstesten idag så var den liseblå streken borte.. brukte CLEARBLUE graviditetstest.... er det sånn det skjer at streken blir borte etter par timer????? eller betyr det at jeg ikke er gravid????
det var strek der ca 15 min... og så 1000 ganger... huhhhhhhh nå blir jeg kokko...
Har dere opplevd noe sånt???

Takk for at dere leste!
 
Du er helt sikkert gravid snupp emoticon  Husk at det står jo på det fleste graviditetstester at man IKKE skal avlese resultatet etter så og så mange minutter Det er jo VELDIG lite sannsynlig at du hadde fått svak strek hvis du ikke hadde vært gravid... Det mener nå jeg! Fikk du to streker så fikk du to streker emoticon hihi.
Jeg tok først en test som jeg hadde kjøpt fra billigetester.no, og den viste en svak men tydelig strek når jeg testet Så tok jeg Clearblue idag som sa Gravid 1-2.
Jeg tror du bare skal slappe av (KJEMPE enkelt liksom! i know) og ta en test til om 1-2 dager, så skal du nok få se
 
huhh du roet meg ned... 
Jeg hadde en test til og jeg tok nå.... Og nå har jeg littn sterkere strek... men er det normalt at den blir borte etter tidfristen?? tenkte egentlig å spare på testen men streken ble jo borte.. rart!!!!
Så jeg burde bare se de første 10 min...  tenker positivt nå siden jeg fikk positiv svar igjen hihi..



 
hihi Du har jo en strek du er jo helt klart gravid da
Om streken blir borte etter ti minutter så ville jeg absolutt ikke trodd at jeg ikke var gravid likevel... Det hadde ikke kommet en strek om du ikke har hcg i kroppen men du er sikkert tidlig på vei, sånn som meg :) Min strek var ikke sterk for å si det sånn, men den var tydelig :):):) hehe! Bare slapp av og la deg selv bli glad av resultatet Clearblue skal jo være 99,9 % sikker *Sender deg massevis med positive tanker* :):):):)
 
På testene fra cb blir streken borte. Irriterende :) men finnes andre man kan spare på :)
 
Haha jeg fikk litt sjokk selv, da krysset på clearblue-testen plutselig bare var en strek :p
Kjekkere med de digitale testene hvor resultatet blir stående leeenge :)

Gratulerer med positiv test!! Hipp, hurra 
 
Hm, aldri hørt om streker som forsvinner, men bra det var normalt for testen da! En strek er en strek, så da er du vel gravid :) Velkommen til oss! :)
 
Det samme skjedde meg! Den var klar og tydelig etter 5 minutter, men så forsvant den mer eller mindre etterhvert. Fant ut at dette skjer på disse CB+ testene. Men streken på billigtesten forsvant ikke, og digital ga meg Gravid 2-3, så du er nok helt sikkert gravid!

Velkommen til Augustforumet
 
En regel med disse testene er at de kan godt vise at du ikke er gravid selv om du er det, men det skal ikke være mulig at de viser at du er gravid hvis du ikke er det  
Med mindre du nettopp har født eller tatt abort.

Så velkommen hit!!
 
Den clearbluetesten jeg tok i går var positiv, og så forsvant streken på plusset mer og mer etterhvert. På den digitale i dag sto det "Gravid":) Så det trenger ikke å bety at du ikke er gravid:)
 
hihi nå ble jeg skikkelig lettet må jeg si... Fordi den andre testen jeg tok forsvant streken etter 3 timer... Ja ja.. jeg er gravid.. :)

Takker for alle som har svart.. nu er jeg lettet må jeg si hihi


 
Back
Topp