Aha....

~ruby~

Forumet er livet
Jeg kom inn i ola buksa mi igjen i går!! Jippi! [:D] så førnøyd har jeg ikke vært på lenge... 10 av de 12 kiloene jeg la på meg under svangerskaper er borte... så da er det bare de 8-10 som jeg hadde tenkt å gå ned før jeg ble gravid... puh!! [8D]

ja det er DEILIGT.. kommer bare oppi NOEN av buksene mine fra før da.. de i 38.. må vente litt til med de i 36... men alt av gensre og topper passer.. Men det er jo kjempe bra at du kommer oppi dem så fort[:D]

Å så deilig. Sliter med å komme inn i olabuksene jeg. Må for det meste gå i joggebukser og kosebukser.
Må nok snart ut å shoppe litt tror jeg[;)]

Har ikke prøvd enda jeg, og tror ikke jeg kommer til å prøve helt med det første heller...

*litt redd*

Har bare EN olabukse, jeg.. vet ikke om jeg tør å prøve den[8|]

fikk på mi dongeribukse da jeg prøvde den 6 dager etter fødsel. Var ganske stor fra før av, og gikk bare opp 7kg, og de er allerede borte igjen. Håper at flere av kiloene jeg hadde oxo blir borte [8D]

Så deilig da! Jeg også har kommet i et par stykker.

jepp eg og komme inn i mine gamle bukser. har gått ned alle 21 kg + 1 ekstra!!

Jeg la på meg 3,5 kg, og har gått ned de og 9 kilo til. Så nå skal jeg ned de siste 15 som har vært planen i mange år, så skal jeg være fornøyd jeg[:)]

Så bra forresten. Godt det går den rette veien for de fleste[:D]

Har ikke tort å gå på vekta ennå jeg..hehe,men skal på helsestasjonen på fredag,ergner med di har en person vekt der oxo..da skal jeg se hvor mange kg jeg har gåt ned[:D]litt redd ja..[:o][;)]

Jeg har verken tort å prøve de gamle buksene mine eller vært på vekta ennå ...
Alle de gamle buksene mine er i str 36 så jeg må nok ut og shoppe ganske snart [;)]

her kan jeg glemme de gamle buksene og smøre meg med tolmodighet, brukte lang tid med hu første også[8|]

Back
Topp