Aha-opplevelser i svangerskapet

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Hva var du ikke klar over på forhånd av graviditeten som du først lærte deg når du ble gravid?
For min del trodde jeg livmor og morkake var det samme :hilarious:
 
Hvor mye kroppen både fysisk og psykisk er i stand til å tåle mye forandringer som skjer i kroppen og hvor mye vi som person er sterke til alle påkjenninger vi utsettes for.
 
At kroppen faktisk jobber selv med å presse ut babyen, uten at man har noe særlig kontroll.
 
Etter rier viste jeg ikke hva var og hvor vonde de var. Og hvor mye kroppen våres tåler av forandringer. Helt fantastisk
 
De ille humørsvingningene!!
 
At det var så fantastisk å være gravid. Lærte også masse om kroppen, hvor fantastisk den faktisk er. Men det merkeligste var vell at innvollene flytter seg så langt opp, at halsbrann kunne være SÅ plagsomt. Og at det var en fantastisk måte å få bort kviser på :-D
 
Fantastisk å se hva som skjedde hver uke med babyen i magen, visste ingenting om det før og når det skjer. Og det andre var at jeg ikke trodde at jeg virkelig måtte stå opp av senga midt på natta for å kunne legge meg til i en annen stilling når jeg ble høygravid, var ikke sjans å bytte stilling liggende i senga :p
 
Back
Topp