Ah neiiiii. Kriiiise (ang hår)

Olive76

Forumet er livet
Min nye rettetangspannelugg har vært med på begravelse i regnet. Så nå har jeg krøllet lugg igjen. IIIIIIIIIK!

Ok. Tror jeg overlever men drukner nå sorgen med wienerpekan og is[;)]

Winerpekan kan faktisk kurere mye - jeg kan ikke engang forestille meg hvilke mirakler som kan skje når man kombinerer det med iskrem!! 

Hehehehe....godt du har funnet en fin kur da!

jeg har i skrivende stund grågrønt hår, så skulle nok ha druknet sorgene selv. Har farget håret, og det aller lyseste ble grågrønt....håper det er sånt som blir lyst etterhvert, hehe

Haha å stakkars deg. Ja da fortjener du noe godt

Godt at du finner trøst Olive!! fikser du krøllene selv?

Monicabebe: Herligt med grågrønt hår! Bilde??? hihi

krøllene lever sitt eget liv. De ordner seg selv. Det er når luggen skal glattes det må jobbes!

Men levde over altså. har bare aldri før hadd hår som måtte "stelles" så det er første gang jeg faktisk har hadd en skikkelig hår-krise.[8D]

ORIGINAL: Actrine

Hahahaha...ja jeg la jo ut den gangen jeg så ut som en kylling med guuuult hår. Men nå kommer ikke fargen så godt fram på bilder. Skal se om jeg får tatt noe i dagslys i morra.

Tror jeg må ha drømt jeg var deg. Monica. Drømte i helgen at jeg skulle farge håret rødt nemlig. Og da ble det lyseste neonblått. Var helt selvlysende.

Tror jeg er litt for opptatt av håret mitt for tiden[;)]

ORIGINAL: monicabebe

Hahahaha...ja jeg la jo ut den gangen jeg så ut som en kylling med guuuult hår. Men nå kommer ikke fargen så godt fram på bilder. Skal se om jeg får tatt noe i dagslys i morra.

Jaa! Gjør det!

Morsomt at Olive drømmer om deg monica! Du må ha gjort stort inntrykk med hårfargen!

ORIGINAL: monicabebe

Jaa! Gjør det!

Morsomt at Olive drømmer om deg monica! Du må ha gjort stort inntrykk med hårfargen!

Drømte ikke om monica, men drømte at jeg SELV hadde fått neonblå striper. Og der FØR jeg hadde hørt om monicabebes hår...

Back
Topp