ah, husker de tider

x1xAnHe

Glad i forumet
da det holdt med 2 amminger per natt!!
Det gjør det IKKE nå lengre.
Skjønner ikke hva det er for tiden, men ammer annenhver time natten igjennom![:'(] Mellom 5 og 7 tiden kan han finne på å skal spise heeeele tiden, og etter 9 en gang jevner det seg ut til å bli ca hver 3. time (eller litt mindre)
Har holdt på sånn i snart en uke.

Kan økedøgn holde på så lenge eller er det for lite melk i puppene? De kjennes jo helt tomme ut hele tiden, bare som skinnfiller...
Han får bare mm, men nå lurer jeg på om jeg må gi tillegg[:-]

økedøgn kan vare over flere dager ja...men en uke er jo litt drøyt! hehe
Misunner deg ikke å stå opp så ofte om natten altså! Skjønner at jeg virkelig ikke skal klage, jeg ble faktisk skikkelig grinete her en natt fordi han voknet å skulle ha mat...han vokner aldri om natten ellers, jeg trodde det først hadde noe med at jeg ga han MME til siste måltid, men når han var syk, så bare ammet jeg han, å da sov han like lenge da også..

Håper det gir seg snart!!!! Men har du han bare ved siden av deg i sengen da eller, sånn at du slipper å våkne skikkelig hver gang han skal ha mat?? Jeg sovner hver gang jeg ammer jeg, så småtten har jo fri tilgang på puppen så lenge han vil, også bare begynner han å sutre litt når det er på tide at jeg snur meg igjen..

Eg hadde det sånn noken dagar og.
Så da begynte eg å gje ei flaske med MME rett før ho la seg. Så no sover ho godt igjen!

Sånn var det her å, helt til jeg begynte å legge lille kl 7 (før 9-10 tiden, max overtrøtt da..).. Var oppe annenhver time, noen ganger hver time.. Men nå sover han fra 7-halv8 til 5-6 tiden [:)]

var vel ikke til hjelp dette da[8|]

Back
Topp