Ah, heeeeeelg<3

H i l l a

Forumet er livet
Gud, nå er jeg altså så sliten!! Onsdag var min første dag i ny jobb(igjen ja), og det kan jeg si allerede; Jeg har fått en fantastisk jobb! Har fått jobb på ei ungdomsskole, og der er så mange kjekke og snille ungdommer!! Men jeg kjenner jeg er sliten, ja[;)] Nytt støynivå, nytt aktvitetsnivå og masse å holde styr på. Hjernen er på overload. Blinker error, error nå HAHA

I kveld skal jeg ha jentekveld<3 Skal spise grønnsaker og dipp, og skravle. sååå koselig!Gleder meg! Og i morgen kommer ei venninne og min gudsønn [:D]Søndag skal jeg og en venninne + ungene kanskje gå en skogstur i regi av kommunen sammen med mange andre turglade og gale mennesker[:D] 

Dere da? Helgeplaner?[:D]

Grattis med ny jobb[:D]
Skal ha samboerkose-kveld i kveld... Etter snuppa er lagt... Hjemmelaget pizza med brownies til dessert.. Skal se x-faktor[:D]

Gratulerer med ny jobb[:)] Høres ut som en fantastisk jobb, selv om aktivitetsnivået er høyt[;)]

I helga skal vi slappe av, muligens på en liten skogstur om formen til sier det. Og på søndag skal jeg vei å tilpasse brudekjolen og sambo skal finne seg klær til dagen[:)]

Gratulerer så mye med ny jobb snuppa!!

Her er det sånn nesten klart til Pijah kommer for å ha tupperparty i dag. Vi blir desverre ikke så mange som venta... AnaBanana skulle jo også komme, men det blåser sånn at mannen ikke hadde så lyst å gå ut i båt for å hente henne [:(]
Men vi blir nå noen da...

I morgen tidlig drar vi avgårde med campingvogna, vi skal opp på Matrefjellet til Stordalen (grensa mellom hordaland og sogn og fjordane) og søndag formiddag drar vi nedover til Bergen igjen for da skal vi i ettårs dag til en liten søt Fredrik dere kjenner [:D]

Blir sliten bare av å lese om helga mi jeg *hahahahaha*

GOD HELG [:D]

Aner ikke .. vi har ikke lagt noen planer.. slappe av og kose oss : )
Se filmer , tenne lys , gå turer , besøke familie og bare kose oss :D [:D]

Sambo jobber den 3 helgen på rad nå,så jeg og Are skal kose oss sammen i helgen. Sambo greide å glemme å ta med vognen hjem[:@][:@][:@][:@][:@][:@]!!! Are som sover formiddagsduppen sin i vognen. Skal bare en tur til mamma og pappa på lørdagen så blir det bursdagselskap på søndagen til min tanteunge[:)]

Back
Topp