Ah, deilig med mammabukse!

Tweak

Forumet er livet
Fant meg en mammabukse i dag :-) Fant den på salg til og med, jeans, stretch og passe over magen.
Ah, for en befrielse!
Men nå ser magen virkelig ut som en gravidmage da, he he...
 
Hentet esken min med mammaklær tidligere denne uka, og i dag kom mammabuksa på! :) Herlig :) Synes det er veldig tidlig å begynne med sånne klær i uke 7, men magen er så oppblåst og jeg er så kvalm at jeg bare må. Tror magen kommer fort denne gangen.. :)
 
Har bare brukt mamambukser en stund jeg nå. Har kjøpt 4 til nå, shoppedille ;-) Kjøpt 2 stk. på finn.no, en på svangerskapet.no og den siste fant jeg i dag på Fretex av alle steder.
 
Gruer meg skikkelig til mammabukser, så tror kanskje jeg må ut å handle noen nye så det kanskje blir kjekkere. Liker ikke den der strikken som skal stoppe på midten av magen. Har jo start sett bare tettsittende klær og da ser det jo bare teit ut. Tviholder meg foreløpig til noen buksetigthser som enda passer;)
 


En mini til skrev:
Gruer meg skikkelig til mammabukser, så tror kanskje jeg må ut å handle noen nye så det kanskje blir kjekkere. Liker ikke den der strikken som skal stoppe på midten av magen. Har jo start sett bare tettsittende klær og da ser det jo bare teit ut. Tviholder meg foreløpig til noen buksetigthser som enda passer;)

På meg går den til helt over magen, den stopper ikke midt på... Og jeg er 1,79 m høy. Men jeg syns uansett det er forferdelig ubehagelig med den teite strikken over magen, det klør og er klamt og varmt. Jeg liker å ha buksene under magen. Så jeg gruer meg skikkelig jeg også...

 
Jeg gikk over til tights her for en ukes tid siden. følte det var en utrolig befrielse. så blir få eller ingen dongri bukser på en stund nå ja.

så får mamma buksene komme i hus når vi har fortalt det til omverden tror jeg. (med mindre magen blir altfor synlig)    =)
 
Til Mammamoren: Jeg fant de på Storken, de selger ut alle mammabuksene sine og der var 50 % på alt unntatt en kurv med litt store størrelser til 100 kr plagget :-)

Strikken på denne buksa er såpass myk og lav at jeg fint bare bretter den ned sånn at den blir skjult av foldene på genseren over hoftene. :-)
 
Back
Topp