Jeabea
Forelsket i forumet
Vi har en omplasseringshund, hu har bodd 4 steder før hu kom til oss når hu var 9 mnd.. vært gjennom mye. Vi har hatt hunden vår i 6 år nå, og hu har vel alltid vist tegn på å være redd og sinna. Men respekt har hun alltid hatt for meg og samboer. Men i det siste har hun prøvd å bite etter meg når hun skal passe på godisen sin. Den har jeg alltid fått ta, uten diskusjon. Merker jeg blir redd når hu plutselig går etter meg, akkurat som hu skjønner at det er noe nytt med meg.. og nå er jeg livredd for at hun skal kunne få for seg å gjøre noe med den kommende babyen! Har kommet til det stadie at jeg har bedt samboer ta hun med til vet å gi hun en sprøyte innen ungen er kommet. Føler meg råtten, men hva skal vi gjøre??
Hu kan ikke omplasseres igjen, hu tåler ikke å bli kasteball igjen.. og eneste i familien som kan ta over hu er svigermor, men siden hu bor 500 unna oss vil jo babyen være der mye, og da er vi like langt :/ (siden dette er et sårt emne, så vær så snille å vær konstruktive!)
Hu kan ikke omplasseres igjen, hu tåler ikke å bli kasteball igjen.. og eneste i familien som kan ta over hu er svigermor, men siden hu bor 500 unna oss vil jo babyen være der mye, og da er vi like langt :/ (siden dette er et sårt emne, så vær så snille å vær konstruktive!)