Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble noen få for og dempe søtsuget og det kan vell umulig skade.I følge trygg mamma medisin er peppermynte som smakstilsetning ok, men man skal ikke overdrive inntaket. Du bør med andre ord ikke spise flere pakker om dagen.
https://relis.no/sporsmal_og_svar/4-1969?source=relisdb
Ble noen få for og dempe søtsuget og det kan vell umulig skade.
Aldri hørt at det er farlig å spise en hel pakke.Så om jeg plutselig spiser en hel pakke så er det forsatt innafor?
Aldri hørt at det er farlig å spise en hel pakke.
Helsebringende er vel ikke noe som går under søtsaker. Men farlig er det ikke, med mindre man overdriver inntak.Men jeg har ikke hørt at det er helsebringende heller
Neida, men det går sikkert bra. Alt som er ordentlig farlig er typ frarådet igrunnen. Og ellers er det oppgitt mengde dersom man bør få i seg lite (feks koffein).
Da spiser jeg hele pakken med god samvittighetHelsebringende er vel ikke noe som går under søtsaker. Men farlig er det ikke, med mindre man overdriver inntak.
Vil tro det gjelder det samme for all slags godteri/sjokoladeHva med Mentos Mint? Jeg kjøpte en stor pakke til å ha med på ferietur, siden minten døyver hvalmen litt. Kan jeg ikke spise de?
«Peppermynte(olje) som smakstilsetning i mat/drikke gir trolig ingen grunn til bekymring for gravide, men inntak i større mengder bør unngås, spesielt tidlig i graviditeten.»Vil tro det gjelder det samme for all slags godteri/sjokolade
Nei så lenge man ikke overdriver er det ikke noe å stresse med, linket til akkurat det samme tidligere å tråden«Peppermynte(olje) som smakstilsetning i mat/drikke gir trolig ingen grunn til bekymring for gravide, men inntak i større mengder bør unngås, spesielt tidlig i graviditeten.»
Peppermynteolje og graviditet.
Spørsmål: Det foreligger gode råd vedrørende ingefær og svangerskapskvalme hos dere. I enkelte preparater er det dog i tillegg peppermynteolje. Kan peppermynteolje også brukes av gravide?relis.no
Virker som det ikke er noe å stresse så mye over