Aftenposten sniker her inne..

må jo være kjipt og innmari vanskelig å være de folka som har kommentert under denne artikkelen, uten å forstå seg på hverken ironi eller overdrivelse som et virkemiddel for å understreke hvor KJIPT og kritisk det kan føles når lystgassen uteblir! hjelpes meg. for en gjeng med ramaskrikere! hvis det er noe som heter det!

LilleLavendel skrev:
må jo være kjipt og innmari vanskelig å være de folka som har kommentert under denne artikkelen, uten å forstå seg på hverken ironi eller overdrivelse som et virkemiddel for å understreke hvor KJIPT og kritisk det kan føles når lystgassen uteblir! hjelpes meg. for en gjeng med ramaskrikere! hvis det er noe som heter det!

Legg merke til at det er for det meste menn som svarer....
Jeg syns det er like morsomt hver gang en mann uttaler seg om smerter ol under en fødsel!

Thejohan skrev:

LilleLavendel skrev:

Legg merke til at det er for det meste menn som svarer....
Jeg syns det er like morsomt hver gang en mann uttaler seg om smerter ol under en fødsel!

Tenkte det samme.. 

Tror de virkelig noen er så idioter at de tror de kan la være å føde....

Det er litt morsomt å se noen ta hva som blir sagt på tull, dønn seriøst 

Ellers synes jeg det er en uting å quote/skrive uten å innhente tillatelse, selv om det er aldri så åpent forum.

Jeg synes det er toppen av frekkhet..... Det kan ikke være lov å gjøre noe slikt? Enn om dette er et åpent forum...

Haha, det er jeg som er sitert. Og jeg var dønn seriøs.
Men jeg er ikke gravid uansett, såe.. tror det går bra.

Ser ofte at det blir brukt sitat fra både her og barnimagen.com i mediene når de skriver om noe svangerskaps relatert. 

AnaBanana skrev:

Ellers synes jeg det er en uting å quote/skrive uten å innhente tillatelse, selv om det er aldri så åpent forum.

Jeg tulla ikke.

lillemortil2snart skrev:
Jeg synes det er toppen av frekkhet..... Det kan ikke være lov å gjøre noe slikt? Enn om dette er et åpent forum...

Klart det er lov!
Vil tro de fleste aviser er inne på slike forum når det er noe lignende som drøftes. Det være seg bilsikring, lystgass, overtid eller you name it.
Enklere måte å finne "brukernes" meninger på, finnes ikke. Her pyntes det ikke på sannheten.
Eller, i alle fall gjør ikke smartassen det

Herregud. Gjør det virkelig noe om aftenposten sniker her inne og bruker noe av det i media? 
Hvis dere har så fryktelig imot det, ville jeg holdt meg unna hele babyverden. 

Synes det er moro jeg

De sniker vel strengt tatt ikke? Dette er et åpent forum, der hvem som helst kan skrive omtrent hva som helst? Hva tror dere? At alt som skrives her, blir her? Som i Vegas, liksom?

IsThaBeth skrev:
De sniker vel strengt tatt ikke? Dette er et åpent forum, der hvem som helst kan skrive omtrent hva som helst? Hva tror dere? At alt som skrives her, blir her? Som i Vegas, liksom?

Kneggs!

©Smartass skrev:

AnaBanana skrev:

Jeg tulla ikke.

Pføh! Jeg tror altid at det du sier er bullshit, må jeg tenke det er seriøst fra nå av?

IsThaBeth skrev:

Ja. Jeg liker å tro at ingen legger merke til meg eller vet hvem jeg er RL. 

AnaBanana skrev:

IsThaBeth skrev:

Jeg tror ikke Aftenposten avslørte Smartassens identitet heller, men la meg gjøre det her: 

IsThaBeth skrev:

AnaBanana skrev:

IsThaBeth skrev:

Jeg tror ikke Aftenposten avslørte Smartassens identitet heller, men la meg gjøre det her: 

Du glemte kjøkkenkluten over hodet :)

©Smartass skrev:
Haha, det er jeg som er sitert. Og jeg var dønn seriøs.
Men jeg er ikke gravid uansett, såe.. tror det går bra.

Woah!! Kjendis, jo!! 

Can I have your autograph pleaseeeeee!!!

IsThaBeth skrev:

Enig.. men direktelink til tråden her inne, mja tja..

Back
Topp