Afipran

Solstråla2024

Betatt av forumet
Sommerfuglene
Noen erfaringer med Afipran mot kvalme? Jeg har fått det nå, mulig det hjelper meg litt - men leser at man må vente 6 timer mellom dosene for å unngå overdosering, pluss noen steder har jeg lest det bare skal tas 5 dager i strekk for å unngå bivirkninger… ‍♀️
 
Jeg har forsøkt afipran, den hadde effekt i 2 timer, så jeg byttet tilbake til Xonvea, med sånn helt ok effekt.
 
sniker fra sept; bruker Afipran fast, og fikk lov av overlege på føden å ta det alle dager, da jeg spyr så mye på den "pausedagen".
Brukt det siden uke 7, er straks i uke 12.
 
Noen erfaringer med Afipran mot kvalme? Jeg har fått det nå, mulig det hjelper meg litt - men leser at man må vente 6 timer mellom dosene for å unngå overdosering, pluss noen steder har jeg lest det bare skal tas 5 dager i strekk for å unngå bivirkninger… ‍♀️
Fikk afipran på legevakta og xonvea fra fastlegen, og det funker for meg, jeg merker når jeg ikke har medisin, de var tomme på apoteket før helgen så har gått uten og har vært sengeliggende i hele dag og nesten ikke fått I meg noe mat :( :Heartred
 
sniker fra sept; bruker Afipran fast, og fikk lov av overlege på føden å ta det alle dager, da jeg spyr så mye på den "pausedagen".
Brukt det siden uke 7, er straks i uke 12.
Kan jeg spørre hva du spiser når du er dårlig at du nesten ikke får i deg mat eller har dårlig matlyst? Grunnet kvalmen
 
Kan jeg spørre hva du spiser når du er dårlig at du nesten ikke får i deg mat eller har dårlig matlyst? Grunnet kvalmen
Akkurat det jeg har lyst på, hehe.

Får i meg eplejuice, skive/knekkis med salt pålegg, og spiser stortsett alltid middag.
Frukt går av og til, litt ostepop, wraps av og til.
Rista brød med smør funker stortsett.
 
Back
Topp