Afipran

Snølilja

Forelsket i forumet
Noen som har fått dette for å øke melkeproduksjon? Erfaringer? Frustrert mamma som delammer ufrivillig men som veldig gjerne ønsker å komme ovenpå med produksjonen. Har prøvd absolutt alt annet.
 
Har du prøvd fenugreek? Jeg har prøvd alt og det var det eneste som hjalp. Og kun etter to dager.
Afipran har jeg ikke prøvd, og har aldri fått det anbefalt heller.
Jeg slet mye med melka og ammingen..
 
Jeg har spist Afipran for å øke melkeproduksjon. Det hjalp meg veldig. Men ikke alle det hjelper på. Og problemet er at melka blir borte igjen når du slutter på tablettene.
 
Var ei som anbefalte meg vørterøl eller alkoholfri øl. Prøvde ei flaske med alkoholfri øl en kveld, våkna av at jeg bada i melk på natta Så det funka værtfall for meg Havresaft kan du jo også prøve
 
Jeg har spist Afipran for å øke melkeproduksjon. Det hjalp meg veldig. Men ikke alle det hjelper på. Og problemet er at melka blir borte igjen når du slutter på tablettene.
Om afipran gradvis seponeres, så skal ikke melkeproduksjonen stoppe opp. I følge Oslo universitetssykehus
 
Om afipran gradvis seponeres, så skal ikke melkeproduksjonen stoppe opp. I følge Oslo universitetssykehus
Dessverre gjør den det. Jeg jobber med nyfødte mødre også. Og de vi har gitt Afipran til, og som det har virket på, går mengden tilbake til det samme som før Afipran kur. Også når det er gradvis nedtrapping.
 
Dessverre gjør den det. Jeg jobber med nyfødte mødre også. Og de vi har gitt Afipran til, og som det har virket på, går mengden tilbake til det samme som før Afipran kur. Også når det er gradvis nedtrapping.
Uff da. Det er jo kjipt :/
 
Back
Topp