Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei :) Noen her som bruker Afipran for kvalmen? D står at man kan bruke d i første og andre trimester, men er litt usikker likevel. Er såååå kvalm om dagen.. Så er snart desperat etter noe som virker... :)
Jeg fikk det av legen forrige svangerskap og skal be om å få det igjen nå når jeg skal til legen førstkommende mandag. Det funka sist og jeg opplevde ingen bivirkninger.
Fikk både afipran, sofran og en til som jeg ikke husker navnet på når jeg gikk gravid med storesøster, men ville ikke tatt noen ting før man har avklart med lege :) men jeg fikk både sofran og afipran når jeg var innlagt med hyperemesis gravidarum, så det er nok trygt :)
Tusen takk for gode svar :) Fint å høre at andre har fått d av lege. Har tatt en i ettermiddag m god effekt. Sitronte og havregrøt er også noe som hjelper litt på kvalmen hos meg hvertfall :)
Det er på resept. Bare ring legen din og forklar situasjonen så ordner de sikkert en resept til deg :) D hjelper. Tenk om noen kunne tipset meg om dette da jeg spydde i ukesvis m de to andre. Håper kvalmen går fort over denne gangen, den er ikke såå ille som før, enda hvertfall :) men d er jo så verdt d da <3 >3>