Afipran før å øke melkeproduksjonen ?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Lurar på noen hær inne har bruka Afipran før å øka melkeproduksjonen?
:(Er desperat efter tips pga eg har amma mini nå i 16 uker.
De 2-3 sissta dagarna så har eg haft så lite melk att hon ikkje blir mett. Hon nektar å ta flaska.
Noen som har erfaring, fikk ni resept av legen eller va gjorde ni?
Takk

Lurar på noen hær inne har bruka Afipran før å øka melkeproduksjonen?
:(Er desperat efter tips pga eg har amma mini nå i 16 uker.
De 2-3 sissta dagarna så har eg haft så lite melk att hon ikkje blir mett. Hon nektar å ta flaska.
Noen som har erfaring, fikk ni resept av legen eller va gjorde ni?
Takk
Ja etter at jeg hadde prøvd absolutt alt annet som går å prøve og en frøken som ikke gikk opp no særlig i vekt fikk jeg Afipran av fastlegen.
Jeg økte dosen legen gav meg til 1 på morgenen og 2 på kvelden. Kjente vesentlig forskjell og frøkna spiste til hu ikke ville ha mer igjen.. Kjente puppene var med "fulle" igjen... Men nå ville ikke legen skrive ut mer for meg. Så går ikke på det lengre og melken er på vei bort igjen:(

Langt i fra alle som har effekt av Afipran. Anbefalingene er vel 1 tablett 3 ganger daglig i 3 dager. Deretter 2 tabletter daglig i 3 dager. Så 1 tablett i 3 dager. Til slutt 1 tablett annen hver dag 3 ganger.
Om du har effekt skal du merke det på dag to. Melka forsvinner igjen etter endt kur.

Langt i fra alle som har effekt av Afipran. Anbefalingene er vel 1 tablett 3 ganger daglig i 3 dager. Deretter 2 tabletter daglig i 3 dager. Så 1 tablett i 3 dager. Til slutt 1 tablett annen hver dag 3 ganger.
Om du har effekt skal du merke det på dag to. Melka forsvinner igjen etter endt kur.
Visst man tar en ny kur då? Begynner man på nytt eller vad??

Nei min skrev ut 3 x glass med 20stk. Siste glasset for at jeg sku trappe ned til å slutte på dem..

Back
Topp