Affh....:(

babysyyyk

Forelsket i forumet
7+5 i dag og ikke vert trøtt i det heeeele tatt Har vert så trøtt i mange uker nå og har sovi minst to timer på sofaen hver dag og sovna senest kl 10 på kvelden.
I dag har jeg ikke sovi på dagen og sitter her ganske våken kl kvart over ti.
Blir jo sprø av dette graviditetsgreiene... Livredd for at lille egg ikke har noe bankende hjerte. Skal på tul på tirsdagen og jeg gruer meg så nå. Har følt meg så gravid fra uke 4 men nå har alt forsvinni og har bare mens smerter i ny og ned. Jeg VIL føle meg graviiid

samme her!! er 7+5 i dag jeg også og har hadd mensensmerter i hele dag.. livredd. skal på ultralyd på onsdag!

Jeg forstår deg så godt! Kjenner akkurat på de samme tingene! Jeg vil ha alle symptomene, men her er det relativt lite. Forhåpentligvis har slipper vi unna de tyngste symptomene og får friske små babyer ❤️❤️❤️

Har skikkelig mensensmerter nå på den ene siden asså. Fader å nervøs

Samme her! Er driiit nervøs!!! Hvilepulsen min er på vei ned igjen også. Og jeg har ikke TUL før i juli...

Er 8+1, og trøttheten kommer og går, noen dager er jeg kjempetrøtt, andre dager tilnærmet normal. Utenom litt senket matlyst og sjokoladesug, føler jeg meg slett ikke gravid. Har litt menssmerter i mage og rygg, men det er ikke så mye som tidligere. Prøver å heller tenke at jeg er heldig som enda ikke plages av masse symptomer. Samtidig tar jeg meg selv i å "late som" at jeg ikke egentlig er gravid, fordi det ikke kan stemme når jeg kjenner meg så vanlig. Sånn at jeg ikke blir skuffa om jeg ikke er gravid lenger.
Vi er nok flere som ikke merker så mye til graviditeten enda, og det er veldig lett å bli bekymra. Vi får prøve å nyte det når formen er god. :-)

Nyt den fine formen jenter. Ble bekymrer selv da ikke hadde noe sumptomer Untatt menssmerter og forstoppelse . Nå er det starten på 3 uka Mi med 24/7 kvalme ,diare , oppkast , svimmelhet , trøtthet . Eneste jeg gjør er sofa eller do løping . Og kan si det er ikke behagelig , er både sulten og tørst men må tvinge i meg maten / drikke . Og alt går ut den Ene eller annen vei.
Forstår dere veldig godt , som sagt var veldig selv bekymret når ikke hadde symptomer .
Men nå er bekymret med alle de symptomene , er redd den formen her skader babyen .

Egentlig tror vi blir bekymret uansett formen vår , men vi må være positive og tenke positivt ❤️❤️

Back
Topp