affff.. syk unge :/ trenger tips..

Finnsikkemer

Forumet er livet
othilie har hatt høy feber noen dager nå.. sikkler vannvittig mye.. griner griner og griner.. har trodd dette har vært pga tenner.. men igår opptaget jeg at hele munn hennes var full av hvite blemmer, nupper.. ringte legevakta.. dro ned.. fikk beskjed om at det var virus.. ingenting å gjøre no med...

vært våken 100000 ganger inatt.. måtte bytte på henne og senga x antall ganger pga a ekstremt mye sikkel.. kliss vått liksom!!!

idag har hu slutta å spise og.. får ikke i henne noe! kun saft eller mr freeze! offff.. får helt vondt jeg altså!! hva skal jeg gjøre liksom?! bare vente til det går over?! blir helt surrete her jeg.. flashback fra kolikk tia her as! og hjelp å høy hu skriker! 

veit ikke helt hva jeg ville med detta innlegget.. men kanskje noen har no råd?! hva kan jeg prøve å gi a?! mat liksom.. og kanskje noen har vært borti detta før?!?!

Hva trenger du tips til?? Masse god bedring til lille snuppa di!!!

klarte å legge ut tråden før jeg hadde fått skrivi noe :P men fikk det til nå :P

Jeg syns ikke du skal stresse så mye med maten akkurat i dag. Kanskje du får i henne suppe eller noe via kopp/flaske? Gjør du ikke det, ville jeg fortsatt på samme måte som du gjør. Gi henne drikke og is.
Det viktigste for kroppen når hun har feber er jo væske. :)
Høres ikke noe godt ut stakars, og håper det går over snart. Er nok vondt både og være til å spise mat nå vil jeg tro.

Men fikk du ingen ting av legen? Ikke Paracet en gang? :(

hei, snuppa har hatt no lignende når hu var liten, ett godt tips er å kjøpe en flaske farris, dypp en kutips i å smør munnen hos funker utrolig godt, samt at det sansynlig vis klør så da hjelper du ho med det, gjør det gjerne en gang i timen.. så skal du se at det snart forsvinner. ett gammelt kjærringråd jeg lærte av onkelen min...

farris hjalp visst bare hvis det var sopp sa legen.. men vakke sopp.. nei fikk ikke noe eldiss.. afff.. ikke no moro med sjuk unge as.. slemme meg har prøvd å putte i a mat i hele dag.. for hu er jo bare DET værste matvraket ellers.. men hu vil ikke ha så har gitt opp.. æsj.. håper det er bedre imårra as

Kordan går det med vesla??
har så vondt av ho! sikkert kjempe ubehagelig å ha vondt inne i munnen..

Aja baja! Stakkars Ottis Pottis..
Åssen går det med a?
Hvis du fortsatt ikke har fått i a no, lag smoothie. Dytt oppi banan og vaniljeyoghurt med litt eplejuice og frosne bær, da får a i seg næring, blir mett, og den kalde smoothien lindrer sikkert :)

Går det bedre? Ikke gi henne bare vann, ihvertfall, siden hun trenger næring. Godt råd oppe her. Masse god bedring til snuppeluppen din (og en klem til mammahjertet).

Back
Topp